Lightscape zrealizuje dla Łódź Art Center międzynarodowy projekt, który ma promować polski design na świecie

dodano: 
27.03.2018
komentarzy: 
0

Lightscape nawiązało współpracę z Łódź Art Center (organizatorem Łódź Design Festival). Agencja zrealizuje na zlecenie klienta międzynarodowy projekt, który ma na celu promocję polskiego designu na świecie. W wyniku podpisanej w marcu 2018 roku umowy Lightscape zajmie się całościową organizacją dwudniowego forum „BiznesUp! design made in Poland”. Agencja będzie odpowiadać m.in. za zaproszenie ekspertów z branży projektowej z Polski oraz wybranych krajów Europy, opracowanie strategii działań promocyjnych oraz jej realizację, program wydarzenia czy pełną koordynację kampanii outdoorowej. Zespół Lightscape będzie też pełnić funkcję biura prasowego dla polskich i zagranicznych mediów.

Wszystkie działania będą prowadzone od marca do listopada 2018 roku; do tego miesiąca będzie też obowiązywać umowa. Osobą odpowiedzialną za projekt jest Joanna Berlińska, CEO Lightscape. Będą ją wspierać Paulina Kunicka i Paulina Morawska, które obejmują stanowiska Account Executive’ów, oraz Katarzyna Pasikowska, Social Media and Events Coordinator.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin