.

 

LinkedIn pracuje nad zwiększeniem zasięgu postów

dodano: 
28.02.2024
komentarzy: 
0

LinkedIn opracowuje nowy sposób wyświetlania postów w kanałach innych osób. Funkcja „Sugerowany post” ma sprawić, że najlepsze treści będą wyświetlane docelowym użytkownikom przez miesiące lub nawet lata – podaje entrepreneur.com. 

Kanały mediów społecznościowych zazwyczaj pokazują najnowsze posty od znajomych lub te, które najprawdopodobniej zainteresują danego użytkownika. Jak przekazuje Tim Jurka, starszy dyrektor ds. inżynierii w LinkedInie, nie wszyscy potrzebują jednak tych samych informacji w tym samym czasie – dowiadujemy się. 

Źródło przekazuje, że LinkedIn nie zamierza całkowicie zrezygnować z aktualności. Serwis ten chce być natomiast bardziej aktywnym „twórcą treści” i rozpoznawać, czym interesują się poszczególni użytkownicy, aby wyświetlać im odpowiednie posty. 

Platforma może bowiem zidentyfikować dowolną treść jako wyjątkowo przydatną i wyświetlać ją innym osobom korzystającym z serwisu jako specjalny „Sugerowany post”. Dzięki temu wiele materiałów może pojawiać się w kanałach użytkowników jeszcze przez długi czas od ich publikacji – czytamy. 

Jak donosi źródło, LinkedIn jest w trakcie wprowadzania na platformę szeregu nowych narzędzi, które mają pomóc użytkownikom także w skuteczniejszym nawiązywaniu kontaktów. 

Osoby korzystające z wersji premium mogą utworzyć „niestandardowy przycisk”, czyli małe hiperłącze, które pojawi się w ich profilu oraz nad wszystkimi ich postami. Na ten moment może on posiadać jedynie niewielką liczbę fraz. Jak jednak zapowiadają twórcy, z czasem ma pojawić się ich więcej – pisze entrepreneur.com. 

Wprowadzono też możliwość zweryfikowania swojej tożsamości w serwisie za pomocą różnych metod. Według Jurki, jest to „budowanie zaufania”, które pomaga łączyć się z innymi. Organizacje posiadające stronę firmową mogą natomiast promować posty innych użytkowników. Jest to przydatne szczególnie wtedy, gdy treści te chwalą produkty danej firmy – czytamy. 

LinkedIn nadal rozwija również newslettery, a od jakiegoś czasu także „Tryb twórcy”. Użytkownicy mogą bowiem włączyć ustawienie, które aktywuje narzędzia do budowania publiczności, takie jak LinkedIn Live, wydarzenia audio czy głębsza analiza postów. Twórcy platformy przekazali, że w nadchodzących miesiącach opcja ta zostanie otworzona dla wszystkich użytkowników, niezależnie od tego, czy zdecydowali się oni na włączenie „Trybu twórcy” – informuje źródło. (ao)

Źródło:

entrepreneur.com, With This LinkedIn Algorithm Change, Your Best Posts Could Reach New Readers for Months, Jason Feifer, 26.02.2024
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin