LinkedIn tworzy nową kartę dla firm

dodano: 
16.12.2020
komentarzy: 
0

Na LinkedInie pojawi się nowa karta – Product Pages. Dzięki niej firmom ma być łatwiej budować społeczności i prowadzić rozmowy o oferowanych produktach.

Jak czytamy na stronie business.linkedin.com, obecnie 70 proc. kupujących wybiera produkty na podstawie internetowego researchu, co oznacza, że reputacja i widoczność produktów mogą wpłynąć na biznes lub go zepsuć. W świecie, w którym wszyscy walczą o uwagę, firmy potrzebują skutecznych sposobów wyróżnienia swojej oferty, aby klienci mogli podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe – wskazuje serwis społecznościowy. Czytamy, że sposobem na to może być przestrzeń, w której społeczność może dzielić się swoimi doświadczeniami i zadawać pytania na temat produktów.

Z tego powodu LinkedIn zdecydował się na wprowadzenie karty Product Pages. Dzięki niej firmy mogą zwiększać świadomość na temat swoich produktów, pozyskiwać nowych klientów czy rozwijać swoje biznesy. Nowa karta umożliwia wyróżnianie opinii użytkowników, zbieranie ocen i recenzji oraz kontakt na linii klient-firma. Czytamy, że zamieszczać tam można także multimedia, takie jak wideo i zdjęcia przedstawiające produkty, czy opisy.

LinkedIn Product Page

Źródło: business.linkedin.com

Dodatkowo określić będzie można stanowiska, które najlepiej pasują do zamieszczanej oferty – np. jeśli produkt używany jest do tworzenia kampanii reklamowych, można wybrać stanowiska takie jak Digital Marketing Specialist czy Social Media Specialist.

Jak przekazuje LinkedIn, obecnie dostępnych jest już ponad dziesięć tysięcy Product Pages z kategorii B2B software. W 2021 roku serwis planuje udostępnić karę kolejnym branżom. (ak)

Źródło:

business.linkedin.com, Helping You Showcase Your Company's Products With New Product Pages, Ryan MacInnis, 15.12.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin