W październiku 2025 roku LoveBrands Group powiadomiło, że przedłuża współpracę z Bankiem Pocztowym. Tym samym agencja kontynuuje całościową obsługę marketingową i komunikacyjną instytucji w modelu 360.
LoveBrands Group z Bankiem Pocztowym współpracuje od października 2024 roku. Do tej pory zajmowało się projektowaniem i realizacją całościowych kampanii reklamowych dla banku, a także akcji dla poszczególnych produktów, w tym komunikacji ATL, BTL oraz przez media społecznościowe
Agencja nadal będzie odpowiadać za strategię, kreację i realizację działań reklamowych – zarówno dla marki korporacyjnej, jak i poszczególnych produktów banku – obejmujących komunikację ATL, BTL oraz digital.
Spójnością komunikacji w kanałach ATL, BTL i digital zajmuje się interdyscyplinarny zespół agencji. Nad koncepcją kreatywną czuwają Rafał Leski, Creative Director, i Dariusz Szubiak, Art Director. Za działania digitalowe i prowadzenie kanałów social media marki odpowiada Weronika Szmaja, Junior Project Manager, a całość działań koordynuje Ewelina Pawłowska, Client Service Director. (ao)


