Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LoveBrands Group zmienia identyfikację wizualną i strukturę agencji. lovebrands group z okazji 10-lecia wprowadza nową identyfikację wizualną. jak tłumaczy agencja, chce nadążyć za dynamicznym rynkiem marketingowym, a nowa komunikacja wizualna bazuje na wieloletniej filozofii firmy – budowania historii marek w szerokim kontekście rynkowym. wprowadzono również zmiany w strukturze organizacyjnej agencji m.in. w związku ze wzmocnieniem kompetencji w obszarze reklamy i produkcji. lovebrands group jest agencją komunikacji marketingowej 360 i zajmuje się opracowywaniem zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, tworzeniem strategii komunikacyjnych i strategii marki, kreacją i realizacją crossplatformowego contentu, a także planowaniem kampanii mediowych, digital, pr, influencer marketingiem czy public affairs – czytamy w informacji prasowej. nowa komunikacja wizualna lovebrands group ma podkreślać dynamizm zmian. została ona stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji. jak opisuje rafał leski, creative director lovebrands group, „nowy logotyp agencji łączy w sobie klasyczną elegancję i lekkość, a zarazem plastyczność i nowoczesność”. komunikację wizualną ma dopełniać i rozwijać hasło „the brand new story”, które, według leskiego, „ucieleśnia filozofię budowania brandów na podstawie autentycznych i wciągających historii oraz prawdziwych emocji”. te z kolei mają pomagać w tworzeniu trwałych relacji z odbiorcami. „nasze podejście do kreatywnej komunikacji wywodzi się z klasycznych fundamentów kreacji, a jednocześnie wyraża otwartość na budowanie nowej historii brandów w odpowiedzi na szeroko rozumiane zmiany otaczającej nas rzeczywistości i trendy rynkowe. to dlatego bohaterami nowej linii kreatywnej są właśnie pracownicy lovebrands group. ich silne i wyraziste osobowości oddaje nieszablonowa sesja zdjęciowa, świadomy dobór stylizacji inspirowanych klimatem nowojorskiej ulicy oraz oszczędna w formie kolorystyka utrzymana w czerni i bieli z silnym, wyróżniającym się elementem – czerwonym sygnetem nowego logo” – mówi leski. od lewej poprzednie logo i nowe logo. działania lovebrands group prowadzą współpracujące ze sobą w sposób zintegrowany zespoły, które świadczą usługi w ośmiu obszarach: strategy & research, advertising, creative production, public relations, digital, social media, influencer marketing oraz events. dla klientów z branży healthcare agencja przeznaczyła odrębny zespół, który bierze pod uwagę ograniczenia komunikacyjne działań, których odbiorcami są pacjenci, lekarze czy decydenci systemu ochrony zdrowia. dotychczas w ramach agencji działały cztery brandy, które teraz zostały przekształcone w działy. odpowiedzialni za nie będą przedstawiciele zarządu spółki. dorota bieniek, chairman, lovebrands group, będzie odpowiadać za działy healthcare, client service, digital, events i office management, joanna niemiec, vice-chairman, strategy & communication, lovebrands group, za działy strategy & research i communications, a jacek stalewski, vice-chairman, advertising, lovebrands group, za dział creative & production. zmianie ulegną również nazwy stanowisk. (ao).
LoveBrands Group z okazji 10-lecia wprowadza nową identyfikację wizualną. Jak tłumaczy agencja, chce nadążyć za dynamicznym rynkiem marketingowym, a nowa komunikacja wizualna bazuje na wieloletniej filozofii firmy – budowania historii marek w szerokim kontekście rynkowym. Wprowadzono również zmiany w strukturze organizacyjnej agencji m.in. w związku ze wzmocnieniem kompetencji w obszarze reklamy i produkcji.
LoveBrands Group jest agencją komunikacji marketingowej 360 i zajmuje się opracowywaniem zintegrowanych kampanii komunikacyjnych, tworzeniem strategii komunikacyjnych i strategii marki, kreacją i realizacją crossplatformowego contentu, a także planowaniem kampanii mediowych, digital, PR, influencer marketingiem czy public affairs – czytamy w informacji prasowej.
Nowa komunikacja wizualna LoveBrands Group ma podkreślać dynamizm zmian. Została ona stworzona przez zespół kreatywno-produkcyjny agencji. Jak opisuje Rafał Leski, Creative Director LoveBrands Group, „nowy logotyp agencji łączy w sobie klasyczną elegancję i lekkość, a zarazem plastyczność i nowoczesność”. Komunikację wizualną ma dopełniać i rozwijać hasło „The Brand New Story”, które, według Leskiego, „ucieleśnia filozofię budowania brandów na podstawie autentycznych i wciągających historii oraz prawdziwych emocji”. Te z kolei mają pomagać w tworzeniu trwałych relacji z odbiorcami.
„Nasze podejście do kreatywnej komunikacji wywodzi się z klasycznych fundamentów kreacji, a jednocześnie wyraża otwartość na budowanie nowej historii brandów w odpowiedzi na szeroko rozumiane zmiany otaczającej nas rzeczywistości i trendy rynkowe. To dlatego bohaterami nowej linii kreatywnej są właśnie pracownicy LoveBrands Group. Ich silne i wyraziste osobowości oddaje nieszablonowa sesja zdjęciowa, świadomy dobór stylizacji inspirowanych klimatem nowojorskiej ulicy oraz oszczędna w formie kolorystyka utrzymana w czerni i bieli z silnym, wyróżniającym się elementem – czerwonym sygnetem nowego logo” – mówi Leski.
Od lewej poprzednie logo i nowe logo
Działania LoveBrands Group prowadzą współpracujące ze sobą w sposób zintegrowany zespoły, które świadczą usługi w ośmiu obszarach: strategy & research, advertising, creative production, public relations, digital, social media, influencer marketing oraz events. Dla klientów z branży healthcare agencja przeznaczyła odrębny zespół, który bierze pod uwagę ograniczenia komunikacyjne działań, których odbiorcami są pacjenci, lekarze czy decydenci systemu ochrony zdrowia.
Dotychczas w ramach agencji działały cztery brandy, które teraz zostały przekształcone w działy. Odpowiedzialni za nie będą przedstawiciele zarządu spółki. Dorota Bieniek, Chairman, LoveBrands Group, będzie odpowiadać za działy healthcare, client service, digital, events i office management, Joanna Niemiec, Vice-Chairman, Strategy & Communication, LoveBrands Group, za działy strategy & research i communications, a Jacek Stalewski, Vice-Chairman, Advertising, LoveBrands Group, za dział creative & production. Zmianie ulegną również nazwy stanowisk. (ao)