LoveBrands Medical wspiera Gedeon Richter przy projekcie

dodano: 
05.02.2021
komentarzy: 
0

W styczniu 2021 roku LoveBrands Medical rozpoczęło współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter, która po raz siódmy organizuje kampanię „Recepta na sukces” – projekt skierowany do studentów farmacji i medycyny, których interesuje ginekologia oraz pacjentek. W ramach tegorocznej edycji, LoveBrands Medical przygotowało strategię i koncepcję komunikacyjną pt. „Wspólnie w obliczu zmian” (#WSPÓLNIEwobliczuzmian), której celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z ustawy o zawodzie farmaceuty.

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji oraz edukacyjnych streamingów z udziałem ekspertów. Dodatkowo zajmuje się działaniami z zakresu media relations, a także content i influencer marketingu.

Z ramienia agencji za działania odpowiadają Marta Domańska, Head of LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski, Communications Consultant, oraz Martyna Gnilańska, Communications Asistant. Umowę zawarto w wyniku przetargu, a współpraca potrwa do grudnia 2021 roku. Poprzednią – szóstą edycję – Gedeon Richter zrealizowało z agencją LoveBrands Relations, która stworzyła LoveBrands Medical. (kd)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin