LoveBrands Relations pomoże Fundacji Powszechnego Czytania

dodano: 
25.07.2019
komentarzy: 
0

LoveBrands Relations rozpoczęło współpracę pro bono z Fundacją Powszechnego Czytania – organizacją non profit, której celem jest dotarcie z ideą czytania do rodzin, w których nie czyta się w ogóle. Działania komunikacyjne dotyczą przede wszystkim projektu „Książka na receptę. Recepta na sukces”, który zachęca środowiska lekarskie do dosłownego przepisywania dzieciom czytania książek na receptach.

W ramach współpracy agencja zajmie się doradztwem komunikacyjnym oraz przygotowaniem planu i realizacją działań media relations wokół jesiennej wizyty amerykańskiego profesora Barry'ego Zuckermana, jednego z partnerów merytorycznych projektu.

Ze strony LB Relations działania na rzecz klienta nadzoruje Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu.

Współpraca potrwa do końca 2019 roku. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin