LoveBrands Relations pomoże stowarzyszeniu Zwierzęta Ludziom

dodano: 
04.04.2019
komentarzy: 
0

Z początkiem kwietnia 2019 roku agencja LoveBrands Relations podjęła współpracę ze stowarzyszeniem Zwierzęta Ludziom, zajmującym się działaniami edukacyjnymi, które mają uczyć dzieci zasad bezpieczeństwa w kontaktach ze zwierzętami, szkoleniami oraz certyfikowaniem psów i kotów. Kampania wystartowała pod hasłem „Przyłóż łapę do czegoś dobrego i przekaż swój 1% na psy, które pomagają”.

W ramach współpracy agencja zajmie się m.in. doradztwem komunikacyjnym oraz realizacją filmów promocyjnych przeznaczonych na kanały social media, w których wystąpią pracownicy i przyjaciele stowarzyszenia, w tym aktorzy Joanna Moro oraz Tomasz Borkowski. LB Relations prowadzi działania pro bono.

Ze strony agencji współpracą zajmie się zespół w składzie: Monika Błaszczak, Communications Strategist, i Bartosz Lewicki, Communications Expert, pod kierownictwem Doroty Bieniek-Kaski, prezes LB Relations.

Jak przyznają organizatorzy, kampania „Przyłóż łapę do czegoś dobrego i przekaż swój 1% na psy, które pomagają” może zostać przedłużona poza okres zbierania 1% podatku . (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin