Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Magdalena Misiarz PR & Event Managerem w Neon Shake. magdalena misiarz z początkiem 2018 roku objęła stanowisko pr & event managera w neon shake. będzie odpowiadać za działania pr-owe agencji, a także pr, social media oraz projekty eventmarketingowe klientów firmy. poprzednio za komunikację neon shake odpowiadał adam piwek, który z końcem 2017 roku rozstał się z agencją. jako communications manager zajmował się też nowymi i obecnymi klientami pod kątem doradztwa komunikacyjnego, public relations, csr-u i employer brandingu. magdalena misiarz poprzednio przez kilka lat związana była z show-biznesem; na stanowisku project managera współpracowała m.in. z anną wyszkoni i organizowała trasy koncertowe artystki. posiada doświadczenie w działaniach pr-owych w branży muzycznej oraz organizacji eventów. pracowała jako pr manager w agencji sarto we wrocławiu, współpracując m.in. z ibm, marwitem czy ossolineum. jest absolwentką kulturoznawstwa o specjalności komunikacja społeczna na uniwersytecie opolskim oraz studiów podyplomowych z zarządzania rozrywką w wyższej szkole bankowej we wrocławiu. neon shake korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (pp).
Magdalena Misiarz z początkiem 2018 roku objęła stanowisko PR & Event Managera w Neon Shake. Będzie odpowiadać za działania PR-owe agencji, a także PR, social media oraz projekty eventmarketingowe klientów firmy.
Poprzednio za komunikację Neon Shake odpowiadał Adam Piwek, który z końcem 2017 roku rozstał się z agencją. Jako Communications Manager zajmował się też nowymi i obecnymi klientami pod kątem doradztwa komunikacyjnego, public relations, CSR-u i employer brandingu.
Magdalena Misiarz poprzednio przez kilka lat związana była z show-biznesem; na stanowisku Project Managera współpracowała m.in. z Anną Wyszkoni i organizowała trasy koncertowe artystki. Posiada doświadczenie w działaniach PR-owych w branży muzycznej oraz organizacji eventów. Pracowała jako PR Manager w Agencji Sarto we Wrocławiu, współpracując m.in. z IBM, Marwitem czy Ossolineum.
Jest absolwentką kulturoznawstwa o specjalności komunikacja społeczna na Uniwersytecie Opolskim oraz studiów podyplomowych z zarządzania rozrywką w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Neon Shake korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)