środa, 18 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościMajewski powinien reklamować chipsy, a Małysz - Skodę

Majewski powinien reklamować chipsy, a Małysz – Skodę

Firma MillwardBrown SMG/KRC przeanalizowała cechy osobowości naszych rodzimych gwiazd, do których następnie przyporządkowano „najbliższe” im marki. Po przeprowadzeniu badania Cebra okazało się, że „wyluzowany” Szymon Majewski idealnie nadawałby się do reklamowania Snickersów i chipsów Lays, Adam Małysz mógłby promować Skodę i Niceę, a Justyna Kowalczyk – Toyotę i Sony.

Dodatkowo w badaniu, poza znajomością znanych osób wśród konsumentów w wieku 15-60 lat, przeanalizowano także poziom sympatii do gwiazd i szumu medialnego wokół nich powstającego. Ostatecznie stworzono ranking znanych osób posiadających największy potencjał rynkowy, na czele którego znalazł się Adam Małysz, a kolejne miejsca zajęli Justyna Kowalczyk i Szymon Majewski. Poniżej przedstawiamy całą pierwszą dziesiątkę:

1)     Adam Małysz

2)     Justyna Kowalczyk

3)     Szymon Majewski

4)     Anna Mucha

5)     Maryla Rodowicz

6)     Agnieszka Chylińska

7)     Cezary Pazura

8)     Beata Tyszkiewicz

9)     Kuba Wojewódzki

10)  Jerzy Stuhr. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł