Majewski powinien reklamować chipsy, a Małysz - Skodę
Firma MillwardBrown SMG/KRC przeanalizowała cechy osobowości naszych rodzimych gwiazd, do których następnie przyporządkowano „najbliższe” im marki. Po przeprowadzeniu badania Cebra okazało się, że „wyluzowany” Szymon Majewski idealnie nadawałby się do reklamowania Snickersów i chipsów Lays, Adam Małysz mógłby promować Skodę i Niceę, a Justyna Kowalczyk - Toyotę i Sony.
Dodatkowo w badaniu, poza znajomością znanych osób wśród konsumentów w wieku 15-60 lat, przeanalizowano także poziom sympatii do gwiazd i szumu medialnego wokół nich powstającego. Ostatecznie stworzono ranking znanych osób posiadających największy potencjał rynkowy, na czele którego znalazł się Adam Małysz, a kolejne miejsca zajęli Justyna Kowalczyk i Szymon Majewski. Poniżej przedstawiamy całą pierwszą dziesiątkę:
1) Adam Małysz
2) Justyna Kowalczyk
3) Szymon Majewski
4) Anna Mucha
5) Maryla Rodowicz
6) Agnieszka Chylińska
7) Cezary Pazura
8) Beata Tyszkiewicz
9) Kuba Wojewódzki
10) Jerzy Stuhr. (ks)