Majewski powinien reklamować chipsy, a Małysz - Skodę

dodano: 
16.06.2010
komentarzy: 
0

Firma MillwardBrown SMG/KRC przeanalizowała cechy osobowości naszych rodzimych gwiazd, do których następnie przyporządkowano „najbliższe” im marki. Po przeprowadzeniu badania Cebra okazało się, że „wyluzowany” Szymon Majewski idealnie nadawałby się do reklamowania Snickersów i chipsów Lays, Adam Małysz mógłby promować Skodę i Niceę, a Justyna Kowalczyk - Toyotę i Sony.

Dodatkowo w badaniu, poza znajomością znanych osób wśród konsumentów w wieku 15-60 lat, przeanalizowano także poziom sympatii do gwiazd i szumu medialnego wokół nich powstającego. Ostatecznie stworzono ranking znanych osób posiadających największy potencjał rynkowy, na czele którego znalazł się Adam Małysz, a kolejne miejsca zajęli Justyna Kowalczyk i Szymon Majewski. Poniżej przedstawiamy całą pierwszą dziesiątkę:

1)     Adam Małysz

2)     Justyna Kowalczyk

3)     Szymon Majewski

4)     Anna Mucha

5)     Maryla Rodowicz

6)     Agnieszka Chylińska

7)     Cezary Pazura

8)     Beata Tyszkiewicz

9)     Kuba Wojewódzki

10)  Jerzy Stuhr. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin