.

 

Maks Michalczak awansował w Grupie Eura7

dodano: 
08.02.2022
komentarzy: 
0

Z początkiem lutego 2022 roku Maks Michalczak awansował w Grupie Eura7 na stanowisko Head of PR and Content Marketing. Wcześniej, przez pięć lat, pełnił funkcję PR Managera w agencji Abanana należącej do Grupy Eura7.

Do tej pory Michalczak realizował w agencji m.in. działania dla takich marek jak Tesco Polska, Remington, Góralki, Verbena, Garbarnia Kraków, Kontakt Simon, Lesaffre Polska, Tobacco Trading International Poland, Maspex, Raisio Polska oraz Polski Lek. Jest współtwórcą i współprowadzącym podcastu Grupy Eura7 pt. „Marketing Ludzkim Głosem”.

Od teraz Michalczak będzie odpowiedzialny również za PR i content marketing należących do grupy spółek Nofsza (odpowiedzialnej za loterie) oraz Viscale (zajmującej się programami lojalnościowymi), a także klientów tych firm. Rozszerzone zostały także jego kompetencje w zakresie content marketingu całej Grupy i jej klientów.

Przed dołączeniem do Abanany pracował w Ekstraklasie jako menedżer ds. komunikacji. Wcześniej natomiast, przez dziewięć lat, kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną Wisły Kraków. Jest absolwentem polonistyki na Akademii Pedagogicznej w Krakowie (specjalizacja z edytorstwa i komunikacji medialnej). (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin