Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Małgorzata Głódź-Adamkiewicz i Michał Łazowski dołączyli do Noise PR. w listopadzie 2022 roku, w związku z rozwojem portfolio klientów, do agencji noise pr dołączyli małgorzata głódź-adamkiewicz, jako ekspertka w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych, oraz michał łazowski jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej. małgorzata głódź-adamkiewicz w noise pr odpowiada za współtworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych, kreowanie contentu na potrzeby nowych mediów, analizy efektywności podejmowanych działań oraz wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych. z komunikacją związana jest od ponad dziesięciu lat. doświadczenie z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała po stronie agencyjnej (goldbach interactive poland, diferente, tailor made pr, project: people) i podczas realizacji własnych projektów. w mediach pracowała przez kilka lat, obejmowała m.in. stanowisko redaktor naczelnej jednego z portali lokalnych. współpracowała także z ogólnopolskimi redakcjami. michał łazowski w agencji odpowiada przede wszystkim za realizację projektów związanych z komunikacją inwestycji infrastrukturalnych, dialog społeczny oraz doradztwo strategiczne w oparciu o analizy polityczne, społeczne oraz gospodarcze. z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat. specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, ngo oraz organizacji biznesowych. doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy w administracji rządowej i publicznej (ministerstwo obrony narodowej, komenda główna ochotniczych hufców pracy, biuro programu „niepodległa”), organizacjach pozarządowych (związek harcerstwa polskiego, polski czerwony krzyż) oraz mediach i sektorze prywatnym (defence24). (bs).
W listopadzie 2022 roku, w związku z rozwojem portfolio klientów, do agencji Noise PR dołączyli Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, jako ekspertka w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych, oraz Michał Łazowski jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej.
Małgorzata Głódź-Adamkiewicz w Noise PR odpowiada za współtworzenie i realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych, kreowanie contentu na potrzeby nowych mediów, analizy efektywności podejmowanych działań oraz wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych. Z komunikacją związana jest od ponad dziesięciu lat. Doświadczenie z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała po stronie agencyjnej (Goldbach Interactive Poland, DIFERENTE, Tailor Made PR, Project: People) i podczas realizacji własnych projektów. W mediach pracowała przez kilka lat, obejmowała m.in. stanowisko redaktor naczelnej jednego z portali lokalnych. Współpracowała także z ogólnopolskimi redakcjami.
Michał Łazowski w agencji odpowiada przede wszystkim za realizację projektów związanych z komunikacją inwestycji infrastrukturalnych, dialog społeczny oraz doradztwo strategiczne w oparciu o analizy polityczne, społeczne oraz gospodarcze. Z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat. Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, NGO oraz organizacji biznesowych. Doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy w administracji rządowej i publicznej (Ministerstwo Obrony Narodowej, Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy, Biuro Programu „Niepodległa”), organizacjach pozarządowych (Związek Harcerstwa Polskiego, Polski Czerwony Krzyż) oraz mediach i sektorze prywatnym (Defence24). (bs)