Małopolska zwyciężyła w kategorii najlepsza kampania promocyjna konkursu o Medal Mercurius Gedanensis, który odbył się podczas Gdańskich Targów Turystycznych. Jedną nagrodą jury wyróżniło trzy kampanie promocyjne regionu oraz serwis www.
W skład zwycięskich kampanii weszły „Małopolska Zimą w Iphone” z Justyną Kowalczyk, „Małopolska na narty – krzesełko”, „Małopolska – Smak Najlepszego” oraz serwis www.discover.malopolska.pl. Serwis finansowany był z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego w ramach kampanii „Małopolska w akcji – kampania promocyjna na wybranych rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wizerunku małopolskich sportowców”.
Laureatem medalu Mercurius Gedanensis została również Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała z Zakliczyna w kategorii turystyka przyjazdowa/strona internetowa za serwis lokalnej informacji turystycznej www.it.dunajecbiala.pl.
Gdańskie Targi Turystyczne odbyły się w dniach 15-17 kwietnia. Konkurs o Medal Mercurius Gedanensis obejmował następujące kategorie: produkt turystyczny, katalog, serwis www, kampania promocyjna, kampania naukowa. Pełna lista laureatów dostępna jest na stronie. (iw)