Marcin Herman pokieruje zespołem Corporate PR w Big Picture

dodano: 
13.04.2021
komentarzy: 
0

Marcin Herman dołączył do zespołu Big Picture i pokieruje działem Corporate PR. Agencja rozbudowuje tym samym strategiczny, consultingowy profil i wzmacnia kompetencje w obszarze finansów, nowych mediów i technologii.

Herman z początkiem stycznia 2021 roku objął nowo utworzone stanowisko Corporate PR Directora w Big Picture. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych agencji, a także projektami z zakresu rozwoju biznesu, m.in. w obszarze finansów, nowych mediów i technologii. Finanse i nowe technologie mają być „kluczowymi obszarami rozwoju biznesu Corporate PR”, poza stałą obsługą obecnych klientów korporacyjnych i public affairs. Herman współpracuje z Heleną Korniejew, Strategic Directorem, oraz Kamilą Kończak, Brand Communications Director, raportuje bezpośrednio do CEO agencji, Hanny Waśko.

Marcin Herman na blisko 20 lat doświadczenia w branży. Poprzednio pracował w Alior Banku, gdzie odpowiadał za PR, komunikację wewnętrzną oraz CSR, a także pełnił funkcję rzecznika prasowego. Wcześniej przez kilkanaście lat był związany z agencją Profile. W swojej karierze doradzał klientom z sektora prywatnego i publicznego w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, a także realizował i nadzorował wielokanałowe kampanie informacyjne i wizerunkowe.

Pracował dla marek takich jak Autostrada Wielkopolska, Aster, BRE Bank, DOZ, ING RED, Kompania Piwowarska, mBank, Orange, PGNiG, PZU, VELUX, dr August Wolff, ZT Kruszwica, a także dla firm z sektora fintech. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Opolskim. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin