.

Marka zegarków odpowiada na reklamę Gillette

dodano: 
24.01.2019
komentarzy: 
0

W zeszłym tygodniu informowaliśmy na PRoto.pl o tym, że firma Gillette stworzyła reklamę, która nawiązuje do ruchu #MeToo. Pokazywane są w niej przykłady agresywnych i seksistowskich zachowań wśród mężczyzn, które w dalszej części zostały zestawione z reakcjami mężczyzn, którzy starają się zapobiec tego rodzaju zdarzeniom. Hasłem przewodnim spotu jest „The best man can be” (w wolnym tłumaczeniu – „Najlepsza wersja mężczyzny”).

Spot wywołał zróżnicowane reakcje wśród internautów. Dwa dni po ukazaniu się kontrowersyjnego wideo marka zegarków Egard, w odpowiedzi na reklamę Gillette, opublikowała materiał pokazujący konserwatywny obraz mężczyzn, który zatytułowała „What is a man? A response to Gillette” (w tłum. „Kim jest mężczyzna? W odpowiedzi na spot Gillette”) – informuje portal adweek.com.

Spot trwa około dwóch minut i w pierwszej jego części zaprezentowano statystki dotyczące mężczyzn i ich ról w pracy, wojsku i w domu – czytamy dalej. Producent zegarków ogłosił, że „film jest dedykowany wszystkim tym, którzy poświęcają wszystko, aby uczynić świat lepszym i bezpieczniejszym dla każdego z nas”.

Źródło pisze, że rzecznik prasowy grupy P&G, do której należy Gillette, w nawiązaniu do reklamy Egard, oświadczył, że nie komentuje bezpośrednio działań innych firm. „Mamy ze sobą więcej wspólnego, niż tego, co nas różni” – nawiązał. Dodał, że marka również widzi i wierzy w najlepszych mężczyzn. „Wraz z kontynuacją kampanii Gillette, to, kim jesteśmy w najlepszym wydaniu, stanie się jeszcze bardziej oczywiste” – skomentował rzecznik. (pm)

Źródło:

adweek.com, Little-Known Watch Brand Offers Conservative Rebuttal to Gillette’s ‘Best in Men’ Campaign, Patrick Coffe, 22.01.2019; zdjęcie główne: youtube.com/ Egard Watches
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin