piątek, 5 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadrymBank przedłużył współpracę z Linkleaders na kolejne trzy lata

mBank przedłużył współpracę z Linkleaders na kolejne trzy lata

Pod koniec czerwca 2025 roku Linkleaders poinformowało o przedłużeniu współpracy z mBankiem. Agencja ponownie wygrała przetarg na obsługę employerbrandingową banku. Nowa umowa, w ramach której agencja odpowiada m.in. za strategię wizerunkową i kampanie rekrutacyjne, została podpisana na trzy lata.

W ramach współpracy Linkleaders zajmuje się działaniami strategicznymi związanymi z wizerunkiem mBanku jako pracodawcy oraz odpowiada za kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe dla obszarów takich jak IT, Contact Center, placówki detaliczne czy bankowość korporacyjna. Agencja jest odpowiedzialna również za komunikację skierowaną do młodych, w tym m.in. zajmuje się prowadzeniem profilu EB mBanku na Instagramie oraz jego obsługą contentową i kreatywną.

Jak przekazują strony, to kontynuacja współpracy trwającej od 2019 roku. Dotychczasowe projekty realizowane przez agencję dla mBanku były nagradzane w konkursach branżowych, w tym m.in. w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2024 nagrodą główną za strategię EB oraz w Złotych Spinaczach – w 2022 kampania rekrutacyjna „MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości” została nagrodzona złotem, a w 2024 roku kampania rekrutacyjno-wizerunkowa „Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom” zdobyła srebrną statuetkę.

Czytaj więcej: Employer branding 45+. Kampania mBanku „Pasujesz do nas”

Linkleaders w ostatnim czasie umacnia swoją pozycję jako agencja wspierająca procesy employer brandingową i HR w organizacjach z branży finansowej i technologicznej. W portfolio EB firmy znajdują się obecnie m.in. mBank, mLeasing, Deloitte, Boehringer Ingelheim oraz Grupa Pracuj. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj