Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
mBank wprowadza zmiany w zespole komunikacji. mbank we wrześniu 2022 roku poinformował o wprowadzeniu zmian w zespole komunikacji. w instytucji powstał wydział komunikacji korporacyjnej. do firmy dołączyły dwie nowe osoby, jedna zmieniła z kolei dział. od kwietnia 2022 roku zespoły biura prasowego i komunikacji wewnętrznej mbanku należą do wydziału komunikacji korporacyjnej, którym kieruje krzysztof olszewski, pełniący jednocześnie funkcję rzecznika prasowego banku. zespół jest częścią obszaru komunikacji i strategii marketingowej, którym zarządza iwona ryniewicz, dyrektorka departamentu. kinga wojciechowska-rulka w maju 2022 roku przeszła do komunikacji wewnętrznej. odpowiada za działania komunikacyjne do pracowników wspólnie z kacprem chudzikiewiczem, który rozpoczął pracę dla banku w czerwcu 2022 roku jako ekspert ds. komunikacji wewnętrznej. wojciechowska-rulka dotychczas była ekspertką ds. relacji z mediami. z mbankiem jest związana od 2009 roku, od początku pracowała w obszarze public relations. specjalizowała się w komunikacji projektów związanych z nowoczesną bankowością internetową i mobilną, płatnościami i nowinkami technologicznymi, a także odpowiedzialnością społeczną przedsiębiorstwa, zwłaszcza działalnością fundacji mbanku. specjalizuje się m.in. w pr korporacyjnym i produktowym, ale też w komunikacji kryzysowej. prowadziła działania przy społecznych kampaniach mbanku związanych z cyberbezpieczeństwem, dzięki czemu rozwinęła kompetencje z zakresu digital marketingu. wcześniej pracowała z kolei w biurze prasowym urzędu marszałkowskiego województwa łódzkiego oraz współpracowała z agencją żarówka przy projektach dla firm z branży finansowej. kacper chudzikiewicz przed dołączeniem do mbanku odpowiadał za komunikację do pracowników w alior banku. wcześniej pracował natomiast m.in. jako menedżer ds. pr i rzecznik prasowy sieci aptek dbam o zdrowie. doświadczenie zdobywał tez jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy leroy merlin. karierę w branży zaczął w agencji profile. we wrześniu 2022 roku pracę w biurze prasowym mbanku w roli specjalisty ds. relacji z mediami rozpoczął krzysztof drozd. poprzednio, od 2015 roku, był związany z telewizją polsat, gdzie odpowiadał za pr i promocję stacji informacyjnych polsat news i wydarzenia 24 oraz programów informacyjnych i publicystycznych emitowanych na antenie polsatu, takich jak „wydarzenia”, „interwencja”, „państwo w państwie”. wcześniej z kolei pracował w agencji solski communications, gdzie odpowiadał za działania m.in. dla firmy airbus defence and space na polskę. jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu warszawskiego. zespół biura prasowego tworzą ponadto emilia kasperczak, piotr rutkowski i krzysztof olszewski. do wydziału komunikacji korporacyjnej mbanku należy też kamila borysławska-świerczek, ekspertka ds. marketingu treści, która odpowiada za treści i produkcje wideo. (mb).
mBank we wrześniu 2022 roku poinformował o wprowadzeniu zmian w zespole komunikacji. W instytucji powstał wydział komunikacji korporacyjnej. Do firmy dołączyły dwie nowe osoby, jedna zmieniła z kolei dział.
Od kwietnia 2022 roku zespoły biura prasowego i komunikacji wewnętrznej mBanku należą do wydziału komunikacji korporacyjnej, którym kieruje Krzysztof Olszewski, pełniący jednocześnie funkcję rzecznika prasowego banku. Zespół jest częścią obszaru komunikacji i strategii marketingowej, którym zarządza Iwona Ryniewicz, dyrektorka departamentu.
Kinga Wojciechowska-Rulka w maju 2022 roku przeszła do komunikacji wewnętrznej. Odpowiada za działania komunikacyjne do pracowników wspólnie z Kacprem Chudzikiewiczem, który rozpoczął pracę dla banku w czerwcu 2022 roku jako ekspert ds. komunikacji wewnętrznej.
Wojciechowska-Rulka dotychczas była ekspertką ds. relacji z mediami. Z mBankiem jest związana od 2009 roku, od początku pracowała w obszarze public relations. Specjalizowała się w komunikacji projektów związanych z nowoczesną bankowością internetową i mobilną, płatnościami i nowinkami technologicznymi, a także odpowiedzialnością społeczną przedsiębiorstwa, zwłaszcza działalnością Fundacji mBanku. Specjalizuje się m.in. w PR korporacyjnym i produktowym, ale też w komunikacji kryzysowej. Prowadziła działania przy społecznych kampaniach mBanku związanych z cyberbezpieczeństwem, dzięki czemu rozwinęła kompetencje z zakresu digital marketingu. Wcześniej pracowała z kolei w biurze prasowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego oraz współpracowała z agencją Żarówka przy projektach dla firm z branży finansowej.
Kacper Chudzikiewicz przed dołączeniem do mBanku odpowiadał za komunikację do pracowników w Alior Banku. Wcześniej pracował natomiast m.in. jako menedżer ds. PR i rzecznik prasowy sieci aptek Dbam o Zdrowie. Doświadczenie zdobywał tez jako specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Leroy Merlin. Karierę w branży zaczął w agencji Profile.
We wrześniu 2022 roku pracę w biurze prasowym mBanku w roli specjalisty ds. relacji z mediami rozpoczął Krzysztof Drozd. Poprzednio, od 2015 roku, był związany z Telewizją Polsat, gdzie odpowiadał za PR i promocję stacji informacyjnych Polsat News i Wydarzenia 24 oraz programów informacyjnych i publicystycznych emitowanych na antenie Polsatu, takich jak „Wydarzenia”, „Interwencja”, „Państwo w Państwie”. Wcześniej z kolei pracował w agencji Solski Communications, gdzie odpowiadał za działania m.in. dla firmy Airbus Defence and Space na Polskę. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Warszawskiego.
Zespół biura prasowego tworzą ponadto Emilia Kasperczak, Piotr Rutkowski i Krzysztof Olszewski.
Do wydziału komunikacji korporacyjnej mBanku należy też Kamila Borysławska-Świerczek, ekspertka ds. marketingu treści, która odpowiada za treści i produkcje wideo. (mb)