.

 

M&CC promuje kawę jako zdrowy napój

dodano: 
13.05.2021
komentarzy: 
0

Marketing & Communications Consultants rozpoczęło współpracę z Fundacją Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie. Agencja zajmie się promocją kawy jako kategorii.

Celem działań ma być zmiana sposobu postrzegania kawy i wypromowanie jej jako zdrowego napoju. Jak wyjaśnia agencja, Polacy spożywają mniej kawy niż inni europejczycy, a wynika to z tego, że narosło wokół niej wiele mitów.

W ramach projektu prowadzone będą działania informacyjne i edukacyjne, oparte na danych naukowych. Kawa promowana będzie hasłem „Od 3 do 5 filiżanek kawy dziennie. Codziennie. Dla zdrowia”. Działania M&CC będzie wspierać naukowa Rada Ekspertów.

Kampania obejmie głównie działania digitalowe: m.in. kampanię natywną na portalach horyzontalnych, content marketing, SEM i SEO, social media i public relations.

Po stronie M&CC zespołem odpowiedzialnym za kampanię kieruje Agnieszka Oryszczyn, Account Manager. Współpraca rozpoczęła się w marcu 2021 roku, a działania komunikacyjne wystartowały w kwietniu. Agencję wybrano w konkursie ofert. Umowę zawarto do końca 2021 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin