.

 

McDonald’s walczy o zdrowy wizerunek

dodano: 
11.08.2016
komentarzy: 
0

McDonald’s od wielu lat walczy z wizerunkiem sieci lokali sprzedających niezdrowe jedzenie. Menedżerowie marki próbują wielu rzeczy, wprowadzili nawet jakiś czas temu śniadania do całodniowego menu – czytamy na prdaily.com.

McDonald’s wprowadził też niedawno nowe regulacje dotyczące swojego jadłospisu:

– bułki kanapek nie będą już produkowane z wykorzystaniem syropu glukozowo-fruktozowego;
– ze składu McNuggets wykluczone zostaną sztuczne konserwanty;
– marka szybciej przestanie wykorzystywać mięso kurczaków żywionych m.in. antybiotykami.

Władze McDonald’s planują jednak pójść ze zmianami jeszcze dalej. Marka jest w trakcie procesu wprowadzania zmodyfikowanego menu, które w efekcie ma różnić się od obecnego o ok. 50 proc. Zmiany czynione są na prośby klientów.

Autor artykułu na prdaily.com podkreśla jednak, że nawet jeśli marka podejmuje wiele działań, dzięki którym może w przyszłości zmienić swój wizerunek, to i tak czeka ją jeszcze długa droga do celu. Najprościej byłoby, gdyby McDonald’s po prostu ogłosił, że przestał korzystać ze sztucznych składników – przyznaje autor na prdaily.com.

Czytaj więcej:
Gruby problem McDonalda

(mp)

Źródło:

prdaily.com, McDonald's take step forward in offering healthy ingredients, Kevin Allen, 04.08.2016
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin