.

Meta wprowadza nowe rozwiązania dla firm

dodano: 
23.06.2022
komentarzy: 
0

W czerwcu 2022 roku Facebook poinformował, że niebawem rozpocznie testy zakładki z opcją zakupów na Instagramie, gdzie marki i twórcy będą mogli łatwiej nawiązywać współpracę w zakresie brand contentu.

W nadchodzących miesiącach twórcy będą mogli wskazywać marki i tematy, którymi są zainteresowani, a także odkrywać możliwości współpracy z wybranymi markami i zarządzać swoimi umowami bez wychodzenia z aplikacji. Meta rozpocznie również testowanie płatności w aplikacji, aby marki mogły wynagradzać twórców za treści za pośrednictwem Instagrama po zakończeniu projektu.

Ponadto marki będą mogły  odkrywać twórców z Instagrama i współpracować z nimi za pośrednictwem Meta Business Suite. Gdy marka znajdzie twórcę, z którym chce nawiązać współpracę, będzie mogła wysłać projekt zawierający jej szczegóły, w tym wyniki i płatności. 

Meta informuje również o zmianach w Stars oraz o odznakach dla osób, które wyślą ponad 500 Stars, nowych treściach edukacyjnych, tygodniu programów dla twórców oraz o bonusowej możliwości pomnożenia zarobków Stars dla wybranych twórców Stars na Reels. Rozpocznie się również konkurs #StarsEverywhere, w którym twórcy, którzy zaczną używać Stars między 15 czerwca a 31 lipca, będą mogli rywalizować o wygranie 1 000 dolarów, dodając w tym czasie do swoich postów #StarsEverywhere. Facebook niedawno poinformował też o sposobach zarabiania na Reels. (zd)

Źródło:

facebook.pl, Helping creators build a business now — and for the metaverse, 23.06.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin