Metamorphosis dla Koszalina

dodano: 
02.12.2008
komentarzy: 
0

Metamorphosis Brand Communications opracowała „Strategię Promocji dla miasta Koszalina na lata 2009 - 2014”. Jest to zakończenie prac zapoczątkowanych przez agencję w kwietniu 2008 razem z władzami miasta. Zarówno koncepcja głównego pozycjonowania miasta, jak i tożsamość marki turystycznej zostały przygotowane w oparciu o przeprowadzony w pierwszej fazie prac audyt potencjału miasta oraz analizę kapitałów promocyjnych miasta.

Koncepcja promocji Koszalina ma być oparta na dwóch głównych elementach – marce miasta oraz marce turystycznej. Przygotowany przez agencję dokument przedstawia więc szczegółowe założenia promocji miasta, w tym m.in. koncepcję pozycjonowania, opis promocji turystycznej oraz strategię komunikacji stworzonych elementów promocji. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin