poniedziałek, 10 listopada, 2025
Strona głównaAktualnościMetamorphosis dla Koszalina

Metamorphosis dla Koszalina

Metamorphosis Brand Communications opracowała „Strategię Promocji dla miasta Koszalina na lata 2009 – 2014”. Jest to zakończenie prac zapoczątkowanych przez agencję w kwietniu 2008 razem z władzami miasta. Zarówno koncepcja głównego pozycjonowania miasta, jak i tożsamość marki turystycznej zostały przygotowane w oparciu o przeprowadzony w pierwszej fazie prac audyt potencjału miasta oraz analizę kapitałów promocyjnych miasta.

Koncepcja promocji Koszalina ma być oparta na dwóch głównych elementach – marce miasta oraz marce turystycznej. Przygotowany przez agencję dokument przedstawia więc szczegółowe założenia promocji miasta, w tym m.in. koncepcję pozycjonowania, opis promocji turystycznej oraz strategię komunikacji stworzonych elementów promocji. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł