Michał Skierski Marketing Managerem w Teleperformance Polska

dodano: 
05.03.2018
komentarzy: 
1

W lutym 2018 roku Michał Skierski objął nowo utworzone stanowisko Marketing Managera w Teleperformance Polska. Odpowiada za strategiczne działania z obszaru marketingu oraz public relations w kanałach online i offline. Do jego zadań należy m.in. opracowanie kompleksowej strategii PR, uwzględniającej przede wszystkim wzmocnienie wizerunku i świadomości marki Teleperformance na rynku polskim. Ponadto Skierski zajmuje się m.in. współpracą z mediami biznesowymi czy tworzeniem komunikacji z obszaru employer brandingu, również w mediach społecznościowych.

Nowy Marketing Manager ma raportować bezpośrednio do Mariusza Odkały, prezesa zarządu Teleperformance Polska. Będzie też współpracował z globalnym zespołem marketingu firmy.

Michał Skierski z branżą komunikacyjną jest związany od ponad 11 lat. Poprzednio pracował dla Falck Medycyna, gdzie był szefem działu marketingu i PR-u. Wcześniej jako Company Brand Manager kierował komunikacją dla BPO Poland. Tworzył i prowadził także dział marketingu i PR-u w Benefit Systems. Pracował również dla takich marek jak: Philip Morris Polska, Sedlak & Sedlak, Carrefour oraz DEM'a Promotion Polska.

Skierski jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończył też studia podyplomowe na kierunkach dziennikarstwo oraz public relations na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. (pp)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.03.2018
18:40:54
Szalona M
(05.03.2018 18:40:54)
Gratulacje!
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin