.

Millward Brown: więcej internetu mobilnego to nadzieja dla marketingowców

dodano: 
11.12.2013
komentarzy: 
0

Dynamika przyrostu użytkowników internetu w Polsce w ostatnich latach wyraźnie zwolniła.

Jak zaznacza Kuba Antoszewski, PR Manager w Millward Brown Poland, przyrost ten zdaje się mieć teraz charakter demograficzny (wchodzenie na rynek nowych pokoleń, które z internetem zetknęły się już w dzieciństwie lub młodości). W ciągu mijającego roku jednak dynamika wyraźnie wzrosła. O ile w ciągu 2012 roku liczba użytkowników internetu w Polsce wzrosła o ok. 1 proc., o tyle w 2013, do października wzrost ten wynosi 5 proc., a penetracja internetu przekroczyła barierę 60 proc.. Na uwagę zasługuje również dynamiczny wzrost mobilnego korzystania z internetu (3,2 proc. pod koniec 2012 roku i 8 proc. w październiku 2013). Widać również powolny, ale jednak wzrost liczby seniorów używających Internetu. Dla wszystkich instytucji i organizacji, których rozwój zależy od internetyzacji Polski, to dobre wieści.

„Wzrost liczby internautów w Polsce, to dobra wiadomość dla wszystkich, którzy z internetu żyją, powiększa się rynek. Dla środowiska komunikacji marketingowej z pewnością ważna jest duża dynamika wzrostu korzystania z internetu mobilnego i idąca za tym szansa docierania z przekazami mobilnymi do większej liczby odbiorców. Jeszcze rok temu mówiło się, że Polacy mają coraz więcej smartfonów i tabletów, ale stosunkowo rzadko korzystają za ich pośrednictwem z internetu. Ostatnia fala badania NetTrack pokazuje, że zaczyna się to zmieniać” – komentuje dla PRoto.pl Antoszewski.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin