Mostowe public relations

dodano: 
24.04.2008
komentarzy: 
0

Gazeta Pomorska Toruń opublikowała artykuł na temat PR-owskiego przetargu na promocję mostu, którego nie ma. Jak wynika z tekstu, agencje rywalizujące o projekt mają sprawić, aby wspomniana inwestycja ujrzała światło dzienne.

Do mostowego przetargu stanęły dwie instytucje oraz trzy agencje PR-owskie: Imago PR, WYG International i Tomatoe Public Relations, pisze Wojciech Giedrys. Jak dowiedział się dziennikarz, agencje PR-owskie chcą, aby promocja mostu miała wymiar ogólnopolski, ponieważ jest to inwestycja ważna nie tylko dla mieszkańców Torunia. Część z firm startujących w przetargu, planuje działania promujące projekt w stolicy, aby ze swym komunikatem dotrzeć do władz centralnych. „Zorganizujemy np. happening pod Sejmem. Będzie to impreza z przymrużeniem oka”, tłumaczy Daniel Munc z Imago PR.

PR-owski przetarg zostanie rozstrzygnięty w najbliższych dniach, przekonuje Agnieszka Kobus-Pęńsko, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządy Dróg w Toruniu. Jeśli którejś z firm uda się przekonać władze centralne, Toruń otrzyma pieniądze na inwestycję i most powstanie, czytamy w tekście. (ał)

Źródło:

Gazeta Pomorska Toruń, Jak skutecznie sprzedać most, Wojciech Giedrys, 23.04.08, s.17
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin