.

Mówiszmasz w eventach

dodano: 
25.06.2012
komentarzy: 
0

Na rynku marketingu eventowego rozpoczęła działalność nowa agencja Mówiszmasz. Założycielami firmy są Paweł Grzymała i Bartłomiej Ślązak, obydwaj pracujący w branży eventowej od ponad 5 lat.

Firma realizuje projekty dla różnych branż. „Specjalnością agencji jest organizacja wydarzeń dla marek dóbr luksusowych fashion & beauty” – czytamy w komunikacie prasowym. Firma chce wyróżnić się na rynku rozbudowanymi działaniami PR oraz rozliczaniem się na podstawie z góry ustalonego honorarium.

„Zdecydowaliśmy się rozliczać z klientami na podstawie z góry ustalonego honorarium, a nie na podstawie wyliczonego procentu od budżetu, ponieważ jest to uczciwsze i bardziej przejrzyste rozwiązanie” – mówi Paweł Grzymała, partner firmy.

Paweł Grzymała przez wiele lat pracował w zagranicznych korporacjach w działach marketingu. Organizował wydarzenia m.in. dla firm, w których pracował tj: Canal+, L'Oreal, ING i innych. Bartłomiej Ślązak przez ponad pięć lat pracował w agencji Point of View Communications Consultancy. Współtworzył i realizował strategię pozycjonowania marek, a także odpowiadał za organizację wydarzeń specjalnych dla takich klientów jak: Oriflame, Levi’s, Com 4O, Provident, PKO BP, BZ WBK i innych. Od kilku lat organizował Charytatywny Bal Dziennikarzy. (bs)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin