.

 

MSL rozpoczyna działalność na Ukrainie

dodano: 
13.08.2020
komentarzy: 
0

12 sierpnia 2020 roku odbyło się oficjalne otwarcie nowego biura MSL na Ukrainie – ogłosiła Grupa Publicis. Dzięki temu firma poszerza swoją działalność w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, która do tej pory obecna była w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Turcji i na Słowenii.

Ukraińskie buro MSL ma specjalizować się w „budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla klientów lokalnych i międzynarodowych”. Tamtejszy zespół działać ma w modelu Power of One (w ramach którego integrowane są kompetencje agencji), który zapewni mu dostęp do globalnego know-how oraz narzędzi wykorzystywanych przez spółki należące do Grupy Publicis. Jak czytamy w informacji prasowej, nowe biuro będzie oferować także „kompleksowe i skrojone na miarę kampanie angażujące influecnerów”, dzięki nowemu narzędziu – Fluency.

Czytaj więcej: MSL szykuje nowy produkt. Ma ułatwiać influencer marketing

Dyrektor zarządzającą w ukraińskim biurze MSL została Olena Sukhanova, która doświadczenie zawodowe zdobywała, prowadząc działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, takich jak Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

„Publicis na Ukrainie rozwija się, a otwarcie lokalnego biura MSL było tylko kwestią czasu. Klienci coraz częściej oczekiwali od nas doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji. Dotychczas korzystaliśmy ze wsparcia działu PR Saatchi & Saatchi Ukraina (również należącego do Publicis Groupe) – dzięki temu wzmocniliśmy kompetencję budowania holistycznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów” – mówi Elena Bakum-Ramola, Business Director of Creative Services w Publicis Groupe Ukraine.

„Z perspektywy MSL, Ukraina to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Otwarcie biura w Kijowie daje nam wyjątkową możliwość poszerzenia zakresu specjalistycznych usług komunikacyjnych oferowanych lokalnym klientom, w oparciu o zaawansowane narzędzia strategiczne oraz możliwość dotarcia do 40 milionów odbiorców jednocześnie. W tych bezprecedensowych czasach, gdy branża reklamowa mierzy się ze zmianami na niespotykaną dotychczas skalę, wierzę, że MSL, jako grupa, posiada najlepiej dopasowane narzędzia i kompetencje. Wierzymy, że współpraca z właśnie otwartym biurem mocno podniesie wartość oferty PR na Ukrainie i pozwoli naszym kolegom w niedługim czasie osiągnąć status najlepszej agencji na lokalnym rynku” – dodaje Sebastian Stępak, CEO MSL CEE.

Działania grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej są koordynowane przez warszawski HUB, którym zarządza Sebastian Stępak. W tej części kontynentu sieć zatrudnia ponad 200 konsultantów. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin