Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
poniedziałek, 30 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościMSL rozpoczyna działalność na Ukrainie

MSL rozpoczyna działalność na Ukrainie

12 sierpnia 2020 roku odbyło się oficjalne otwarcie nowego biura MSL na Ukrainie – ogłosiła Grupa Publicis. Dzięki temu firma poszerza swoją działalność w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, która do tej pory obecna była w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii, Turcji i na Słowenii.

Ukraińskie buro MSL ma specjalizować się w „budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla klientów lokalnych i międzynarodowych”. Tamtejszy zespół działać ma w modelu Power of One (w ramach którego integrowane są kompetencje agencji), który zapewni mu dostęp do globalnego know-how oraz narzędzi wykorzystywanych przez spółki należące do Grupy Publicis. Jak czytamy w informacji prasowej, nowe biuro będzie oferować także „kompleksowe i skrojone na miarę kampanie angażujące influecnerów”, dzięki nowemu narzędziu – Fluency.

Czytaj więcej: MSL szykuje nowy produkt. Ma ułatwiać influencer marketing

Dyrektor zarządzającą w ukraińskim biurze MSL została Olena Sukhanova, która doświadczenie zawodowe zdobywała, prowadząc działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, takich jak Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

„Publicis na Ukrainie rozwija się, a otwarcie lokalnego biura MSL było tylko kwestią czasu. Klienci coraz częściej oczekiwali od nas doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji. Dotychczas korzystaliśmy ze wsparcia działu PR Saatchi & Saatchi Ukraina (również należącego do Publicis Groupe) – dzięki temu wzmocniliśmy kompetencję budowania holistycznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów” – mówi Elena Bakum-Ramola, Business Director of Creative Services w Publicis Groupe Ukraine.

„Z perspektywy MSL, Ukraina to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Otwarcie biura w Kijowie daje nam wyjątkową możliwość poszerzenia zakresu specjalistycznych usług komunikacyjnych oferowanych lokalnym klientom, w oparciu o zaawansowane narzędzia strategiczne oraz możliwość dotarcia do 40 milionów odbiorców jednocześnie. W tych bezprecedensowych czasach, gdy branża reklamowa mierzy się ze zmianami na niespotykaną dotychczas skalę, wierzę, że MSL, jako grupa, posiada najlepiej dopasowane narzędzia i kompetencje. Wierzymy, że współpraca z właśnie otwartym biurem mocno podniesie wartość oferty PR na Ukrainie i pozwoli naszym kolegom w niedługim czasie osiągnąć status najlepszej agencji na lokalnym rynku” – dodaje Sebastian Stępak, CEO MSL CEE.

Działania grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej są koordynowane przez warszawski HUB, którym zarządza Sebastian Stępak. W tej części kontynentu sieć zatrudnia ponad 200 konsultantów. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj