Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polski oddział Publicis Groupe chce integrować kompetencje spółek. Sebastian Hejnowski z nowym stanowiskiem. publicis groupe polska kończy wprowadzać model wewnętrznej współpracy power of one, w ramach którego chce integrować kompetencje poszczególnych firm w grupie: msl, leo burnett, starcom, saatchi & saatchi is, liquidthread, zenith, spark foundry, blue 449, performics, publicis, arc i prodigious. za zmianami organizacyjnymi idą kadrowe. grupa wyznaczyła siedem obszarów kompetencyjnych, za które odpowiadać mają liderzy pochodzący ze wspomnianych podmiotów. publicis groupe poland w centrum uwagi umieszcza data science, który ma zapewniać pozostałym obszarom spójne podejście do technologii i infrastruktury zasilanej danymi. będzie koordynowany przez annę sakowicz, chief data & analytics officera. obszarem public relations zarządzać natomiast będą sebastian hejnowski, ceo msl w regionie cee oraz leo burnett warsaw, a także sebastian stępak, general manager msl. oprócz procesów związanych m.in. z zarządzaniem reputacją, konsultingiem wizerunkowym, komunikacją korporacyjną czy public affairs i employer brandingiem, liderzy mają skupiać się na procesach przeprowadzania zmian w organizacjach, szczególnie w przypadku transformacji cyfrowej. hejnowski został jednocześnie mianowany chief growth officerem grupy publicis w polsce i dołączył do ścisłego grona menedżerów. będzie odpowiadać za realizowanie strategii identyfikacji i pozyskiwanie nowych klientów w oparciu o model power of one. większość jego dotychczasowych obowiązków w msl zostanie przejętych przez zarząd agencji i stępaka. jak dowiedziało się proto.pl, hejnowski nie będzie angażować się w bieżącą pracę firmy, jednak pozostanie odpowiedzialny za jej przyszłość. poza wspomnianymi obszarami publicis groupe poland wyróżniło: creative & content (lider odpowiedzialny za ten obszar: marek gargała, obecnie operating director creative resources), commerce (krzysztof andrzejczak, chief commerce officer), media (piotr piętka, co-ceo publicis groupe poland), production (katarzyna lisicka, general manager w prodigious) oraz investment (iwona jaśkiewicz-kundera, chief investment officer). „z punktu widzenia klientów agencji i całej publicis groupe, nowy model wewnętrznej współpracy oznacza szybki dostęp do pełnego spektrum kluczowych specjalizacji, rozwijanych w ośrodkach kompetencyjnych i integrowanych przez liderów power of one” – tłumaczą w przesłanym komunikacie piotr piętka i tomasz pawlikowski, którzy wspólnie zarządzają publicis groupe w polsce. oprócz zmian organizacyjnych polski oddział publicis wyznaczył też piotra ruszaka na nowo utworzone stanowisko chief communications officera. ma on odpowiadać za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej publicis groupe. dotychczas pracował jako practice lead communications w publicis media, a wcześniej był m.in. dyrektorem ds. reputacji marki w starcom mediavest. ma ponadto doświadczenie dziennikarskie – pracował w programie iii polskiego radia i vfp communications. (mp).
Publicis Groupe Polska kończy wprowadzać model wewnętrznej współpracy Power of One, w ramach którego chce integrować kompetencje poszczególnych firm w grupie: MSL, Leo Burnett, Starcom, Saatchi & Saatchi IS, LiquidThread, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Publicis, Arc i Prodigious. Za zmianami organizacyjnymi idą kadrowe.
Grupa wyznaczyła siedem obszarów kompetencyjnych, za które odpowiadać mają liderzy pochodzący ze wspomnianych podmiotów. Publicis Groupe Poland w centrum uwagi umieszcza Data Science, który ma zapewniać pozostałym obszarom spójne podejście do technologii i infrastruktury zasilanej danymi. Będzie koordynowany przez Annę Sakowicz, Chief Data & Analytics Officera.
Obszarem Public Relations zarządzać natomiast będą Sebastian Hejnowski, CEO MSL w regionie CEE oraz Leo Burnett Warsaw, a także Sebastian Stępak, General Manager MSL. Oprócz procesów związanych m.in. z zarządzaniem reputacją, konsultingiem wizerunkowym, komunikacją korporacyjną czy public affairs i employer brandingiem, liderzy mają skupiać się na procesach przeprowadzania zmian w organizacjach, szczególnie w przypadku transformacji cyfrowej.
Hejnowski został jednocześnie mianowany Chief Growth Officerem grupy Publicis w Polsce i dołączył do ścisłego grona menedżerów. Będzie odpowiadać za realizowanie strategii identyfikacji i pozyskiwanie nowych klientów w oparciu o model Power of One. Większość jego dotychczasowych obowiązków w MSL zostanie przejętych przez zarząd agencji i Stępaka. Jak dowiedziało się PRoto.pl, Hejnowski nie będzie angażować się w bieżącą pracę firmy, jednak pozostanie odpowiedzialny za jej przyszłość.
Poza wspomnianymi obszarami Publicis Groupe Poland wyróżniło: Creative & Content (lider odpowiedzialny za ten obszar: Marek Gargała, obecnie Operating Director Creative Resources), Commerce (Krzysztof Andrzejczak, Chief Commerce Officer), Media (Piotr Piętka, Co-CEO Publicis Groupe Poland), Production (Katarzyna Lisicka, General Manager w Prodigious) oraz Investment (Iwona Jaśkiewicz-Kundera, Chief Investment Officer).
„Z punktu widzenia klientów agencji i całej Publicis Groupe, nowy model wewnętrznej współpracy oznacza szybki dostęp do pełnego spektrum kluczowych specjalizacji, rozwijanych w ośrodkach kompetencyjnych i integrowanych przez liderów Power of One” – tłumaczą w przesłanym komunikacie Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski, którzy wspólnie zarządzają Publicis Groupe w Polsce.
Oprócz zmian organizacyjnych polski oddział Publicis wyznaczył też Piotra Ruszaka na nowo utworzone stanowisko Chief Communications Officera. Ma on odpowiadać za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Publicis Groupe. Dotychczas pracował jako Practice Lead Communications w Publicis Media, a wcześniej był m.in. dyrektorem ds. reputacji marki w Starcom MediaVest. Ma ponadto doświadczenie dziennikarskie – pracował w Programie III Polskiego Radia i VFP Communications. (mp)