Muzeum Polskiej Wódki szuka agencji PR

dodano: 
19.06.2019
komentarzy: 
6

Muzeum Polskiej Wódki ogłosiło konkurs ofert, by wybrać agencję public relations, która wesprze kreowanie wizerunku instytucji.

Muzeum Polskiej Wódki zostało otwarte 12 czerwca 2018 roku. Mieści się w zabytkowym budynku Rektyfikacji z XIX w. na terenie Centrum Praskiego Koneser na warszawskiej Pradze. Obiekt prezentuje ponad 500-letnią historię Polskiej Wódki, jej miejsce w życiu Polaków, tradycje i toasty z nią związane. Porusza także tematy związane z odpowiedzialnym i świadomym spożywaniem alkoholu.

Celem działań promocyjno-komunikacyjnych ma być przedstawienie Muzeum Polskiej Wódki jako jedynego tego typu miejsca w Polsce i na świecie, pozycjonowanie Muzeum w pierwszej trójce miejsc obowiązkowych do zobaczenia w Warszawie oraz budowanie autorytetu instytucji w dziedzinie Polskiej Wódki.

W ramach postępowania konkursowego do zadań zgłaszających należy m.in.: przygotowanie informacji prasowej z okazji dnia polskiej wódki (13 stycznia), zaproponowanie comiesięcznego programu komunikacji i promocji powiązanej z celem edukacyjnym Muzeum Polskiej Wódki w przełożeniu na roczny harmonogram PR, zaproponowanie koncepcji konferencji prasowej lub briefingu prasowego wraz z określeniem dotarcia (tj. oszacowanie i charakterystyka dziennikarzy i mediów), które pomoże zbudować świadomość marki Muzeum Polskiej Wódki, oraz przedstawienie efektów PR w odniesieniu do zainwestowanych środków czy zaproponowanie pakietów prasowych i kreatywnej wysyłki zapowiadającej wydarzenie.

Muzeum zastrzega, że agencja składająca ofertę nie może obsługiwać producentów alkoholi wysokoprocentowych.

Przewidywany budżet na wynagrodzenie agencji wynosi 3500 zł netto miesięcznie. Budżet na działania dodatkowe powiązane z promocją wynosi 3000 zł netto miesięcznie.

Szczegółowe informacje, w tym brief, można znaleźć na stronie.

Oferty należy przesyłać do 26 lipca 2019 roku do godz. 12:00 na adres agnieszka.rynecka@pvm.pl. (mb)

komentarzy:
6

Zobacz także...

Z reakcją władz Krakowa nie zgadzają się za to jego mieszkańcy, obserwatorzy profilu i jeden z portali historycznych...

Mówimy o specyficznym produkcie, nie jakiejś vodce, ale polskiej wódce. „The Real vodka starts with «w»” - Andrzej Szumowski o promocji narodowego trunku...

Jeden z aspektów oceny ofert był zdaniem Związku niezgodny z „Kodeksem Dobrych Praktyk ZFPR”...

Komentarze

(6)
Dodaj komentarz
27.06.2019
20:22:31
Kris
(27.06.2019 20:22:31)
6500 widać że komentujący czytać nie potrafią... Dramat. A brief czytali ? Muzeum Polskiej Wódki potrzebuje 20-30h miesięcznie... Dramat ale dobrze że niektórzy już odpadli
27.06.2019
19:48:47
Marcin Olkowicz
(27.06.2019 19:48:47)
Kwestię wysokości wynagrodzenia pozostawiam bez komentarza. Zwracam jedynie uwagę na inne, niektóre dość zaskakujące, aspekty tego postępowania. Może warto jednak sięgnąć do księgi standardów, które zostały wypracowane także dla kategorii PR http://dobryprzetarg.com.pl/kategorie/przetarg-na-pr.html Mam wrażenie, że lektura rekomendacji może pomóc w ocenie tego przetargu nie tylko z poziomu propozycji wysokości wynagrodzenia, ale pozostałych oczekiwań.
24.06.2019
0:34:03
Facet od PRu
(24.06.2019 0:34:03)
Poważnie? 3500 zł? Przecież odliczając podatek dochodowy to rapem 2835 zł. Żadna agencja PR nie pozwoli sobie na to, bo musiałaby to robić jako hobby i oddać temat praktykantowi bądź właściciel będzie to sam koordynował by nie musieć nikomu płacić za to. Szok. Taki przetarg to trochę śmianie się wprost z rynku agencji PR. Szkoda. Muzeum z potencjałem.
19.06.2019
18:33:31
Grand words
(19.06.2019 18:33:31)
Ta kwota nie pokrywa nawet kosztu jednego pracownika zatrudnionego na umowę pracę. Płacą minimalna z roku na rok rośnie, a zleceniodawca ta oferta najwyraźniej oczekuje że agencja współpracująca będzie działała w szarej strefie. Gratuluję pracy nad wizerunkiem na etapie szukania agencji. Coś mi się wydaje że trzeba zabezpieczyć dodatkowy fundusz na działania kryzysowe mające na celu odbudowanie reputacji tego skapca.
19.06.2019
17:01:29
Antoni
(19.06.2019 17:01:29)
To wynagrodzenie to jakiś żart? Dobrze, że nie za skrzynkę siwuchy.
19.06.2019
14:28:45
Lejman
(19.06.2019 14:28:45)
serio 3500????? Żadna sensowna agencja nie podejmie się takiego projektu ale na pewno znajdzie się jakaś, która wystawi praktykanta. Boże, co za fikcja.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin