Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Na Amazonie można było kupić koszulki dla dzieci z napisem „Enjoy Cocaine”. w serwisie handlowym amazon anonimowa firma wystawiła na sprzedaż ubrania dla dzieci z napisem „enjoy cocaine” – podaje fpiec.pl. nadruk, będący przetworzeniem hasła reklamowego coca-coli, pojawiał się w różnych formach i kolorach na podkoszulkach, śliniakach, a także body – czytamy. o sprawie zrobiło się głośno, gdy jedna z klientek, szukając koszulek z oryginalnymi napisami, trafiła na tę kolekcję – informuje źródło. kobieta zamieściła zdjęcie oferty na swoim profilu na facebooku, które zaczęło rozprzestrzeniać się niczym „miniviral” – kontynuuje źródło. jak czytamy dalej, amazon podjął decyzję o wycofaniu produktów ze sprzedaży i zakazie ich ponownego umieszczania w serwisie zarówno przez firmę, jak i osoby prywatne. to nie pierwsza w 2018 roku wpadka portalu aukcyjnego, która dotyczy kolekcji ubrań dla najmłodszych – zauważa źródło. do sprzedaży na początku roku trafił chiński strój, który reklamowały dzieci wykonujące „gest skośnych oczu” – podaje fpiec.pl. po oskarżeniach o rasizm produkt wycofano ze sprzedaży. (mf). zdjęcie główne: fpiec.pl.
W serwisie handlowym Amazon anonimowa firma wystawiła na sprzedaż ubrania dla dzieci z napisem „Enjoy Cocaine” – podaje fpiec.pl. Nadruk, będący przetworzeniem hasła reklamowego Coca-Coli, pojawiał się w różnych formach i kolorach na podkoszulkach, śliniakach, a także body – czytamy.
O sprawie zrobiło się głośno, gdy jedna z klientek, szukając koszulek z oryginalnymi napisami, trafiła na tę kolekcję – informuje źródło. Kobieta zamieściła zdjęcie oferty na swoim profilu na Facebooku, które zaczęło rozprzestrzeniać się niczym „miniviral” – kontynuuje źródło. Jak czytamy dalej, Amazon podjął decyzję o wycofaniu produktów ze sprzedaży i zakazie ich ponownego umieszczania w serwisie zarówno przez firmę, jak i osoby prywatne.
To nie pierwsza w 2018 roku wpadka portalu aukcyjnego, która dotyczy kolekcji ubrań dla najmłodszych – zauważa źródło. Do sprzedaży na początku roku trafił chiński strój, który reklamowały dzieci wykonujące „gest skośnych oczu” – podaje fpiec.pl. Po oskarżeniach o rasizm produkt wycofano ze sprzedaży. (mf)
Zdjęcie główne: fpiec.pl