sobota, 27 lipca, 2024

Nagrody PR Weeka

Amerykański magazyn PR Week przyznał coroczne nagrody dla firm, organizacji i kampanii PR-owskich. Przyznano je w ośmiu kategoriach: General Consumer Awards, Industry Market Awards, Targeted Audience Awards, Corporate Awards, Social Education & Philanthropy, Personality Awards, Technique Awards i Business Awards, wśród których wyróżniono jeszcze podkategorie.
Wśród nagrodzonych znalazły się m.in. kampania agencji Porter Novelli, która razem ze stowarzyszeniem Abundant Forests zwróciła uwagę na stan lasów w Ameryce (kampania public affiars 2007), akcja antykryzysowa MWWGroup i firmy McDonalds, która pozwoliła wydobyć się z trudnej sytuacji i przekuć ją na sukces (kampania kryzysowa 2007) czy kampania społeczna poświęcona chorobom wenerycznym zorganizowana przez Fleishman-Hillard Kansas City i departament zdrowia Kansas City (kampania sektora publicznego 2007). Agencją roku w podkategorii dla firm dużych została agencja Golin Harris, z którą w Polsce afiliowana jest agencja Ciszewski PR, a kampanią roku – akcja zorganizowana przez Fleishman-Hillard na rzecz walki z astmą u dzieci z biednych rodzin. Więcej informacji na temat nagrodzonych można przeczytać na stronie internetowej. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj