Nowa agencja marketingu sportowego na rynku

dodano: 
30.01.2020
komentarzy: 
0

W lutym 2020 roku działalność rozpoczyna agencja marketingowo-komunikacyjna Sportsman, która będzie specjalizować się m.in. w marketingu sportowym.

Sportsman oferuje przygotowywanie strategii komunikacyjno-marketingowych, usługi copywriterskie i prowadzenie działań z zakresu public relations, włącznie z influencer marketingiem i obsługą mediów społecznościowych. Ma też zajmować się działalnością szkoleniową dotyczącą współpracy z mediami i obecności w social mediach.

Założycielem firmy jest Damian Juszczyk, były dziennikarz Przeglądu Sportowego, rzecznik Wisły Kraków i menedżer ds. komunikacji m.in. w Odrze Opole, Aluronie Virtu Warcie Zawiercie i MKS-ie Dąbrowa Górnicza. Z końcem stycznia 2020 roku wygasa jego umowa z CoinCasso, giełdą kryptowalut, w ramach której pracował jako Marketing Manager. Ma też doświadczenie agencyjne – współpracował z Węc PR, gdzie realizował działania dla Acer UK.

Agencja jest jak na razie jednoosobową działalnością; współpracuje natomiast ze specjalistami od grafiki, wykonywania stron internetowych i SEO. Zamierza zatrudniać pracowników wraz z rozwojem. Pierwszym klientem firmy Sportsman jest utworzony w 2019 roku klub futbolu amerykańskiego Wieliczka Dragons, dla którego Juszczyk wykonuje pracę PR Managera. Prowadzi też rozmowy o przedłużeniu współpracy z CoinCasso. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin