.

Nowe szaty Weber Shandwick

dodano: 
20.06.2012
komentarzy: 
0

Agencja Weber Shandwick przeprowadza międzynarodowy rebranding. Zmiany nie ominą także warszawskiego biura sieci.

Weber Shandwick otrzymał nowy czarno-biały logotyp, któremu towarzyszy hasło „engaging, always.”. Dotychczas sieć reklamowała się sloganem „Advocacy starts here”.

Jak tłumaczy partner zarządzający agencji Waldemar Leszczyński, rebranding związany jest z chęcią pokazania, że Weber Shadnwick zmienia się wraz ze zmieniającymi się wymaganiami rynku i wzrastającą rolą mediów społecznościowych. Stąd hasło „engaging, always.” – bo media społecznościowe są aktywne przez cały czas.

Leszczyński całkowicie odrzuca stwierdzenie, jakoby zmiany w agencji Weber Shandwick miały związek z rebrandingiem agencji H+K Strategies (znanej wcześniej jako Hill&Knowlton).

Zmianie ulegnie także strona internetowa polskiego oddziału agencji. Obecna od blisko dwóch miesięcy zapowiada nową wersję. Ta ma się pojawić pod koniec czerwca. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin