.

 

Nowi klienci i pracownicy w Solski Burson-Marsteller

dodano: 
06.05.2009
komentarzy: 
0

Do agencji Solski Burson-Marsteller dołączyły dwie nowe osoby. Tym samym zespół liczy obecnie 17 konsultantów. Nowym klientem agencji została międzynarodowa firma farmaceutyczna Cephalon.

Nowymi konsultantami są Maciej Kałużny i Sylwia Wylam. Maciej Kałużny objął stanowisko account managera w zespole Technology PR. W latach 2003-2006 pracował w Wydziale Organizacji i Komunikacji Społecznej Urzędu Służby Cywilnej, a następnie w Departamencie Informacji i Promocji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Przed dołączeniem do zespołu agencji pracował w agencji EFICOM.

Sylwia Wylam objęła stanowisko account executive w zespole Corporate PR. Ma roczne doświadczenie PR, wcześniej była PR managerem w Young&Rubicam Brands, zajmowała się m.in. obsługą kanałów dziecięcych Jetix i Jetix Play.

Jednocześnie Sabina Figarska awansowała na stanowisko senior account managera, a Michał Lewandowski – na stanowisko account executive'a. Nowemu klientowi agencja ma zapewnić doradztwo w działaniach komunikacyjnych. Za klienta odpowiada Joanna Kontkiewicz-Studzińska. Firma jest sieciowym klietem Burson-Marstellera. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin