Nowy klient Rowland Communications

dodano: 
09.06.2006
komentarzy: 
1

Agencja Rowland Communications rozpoczęła współpracę z Krajową Agencją Handlową „Społem” (KAH). Rowland poprowadzi kompleksowe działania public relations, będzie odpowiadać za kształtowanie wizerunku sieci „Społem”, a także współtworzyć strategię komunikowania KAH z jej grupami docelowymi. Do zadań agencji należy także kształtowanie relacji z mediami.
Projekt dla KAH poprowadzi dział Corporate & Financial Relations, specjalizujący się w projektowaniu i realizacji kompleksowych kampanii korporacyjnych i wizerunkowych, a także w zarządzaniu kryzysami, doradztwie strategicznym oraz obsłudze spółek giełdowych, w tym relacji inwestorskich.

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
19.01.2007
12:04:58
ja
(19.01.2007 12:04:58)
a ja nie lubię tych babeczek - kółko wzajemnej adoracji! nie liczą się kompetencje, ale czy kogoś polubią lub nie...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin