Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowy wygląd samolotów Lufthansy. jak czytamy w portalu businessinsider.com.pl, 7 lutego 2018 roku, lufthansa oficjalnie zaprezentowała nowy wygląd swoich samolotów. zamiast granatowego żurawia na żółtym tle ogony samolotów niemieckiego przewoźnika będzie zdobić biały żuraw umieszczony na kolorze granatowym. [[{„fid”:”36620″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”lufthansa twitter screen „,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”lufthansa twitter screen „},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”lufthansa twitter screen „,”title”:”lufthansa twitter screen „,”class”:”media-element file-default”}}]]. źródło zdjęcia: twitter.com/lufthansa. jak podaje źródło, symbol żurawia funkcjonuje jako logo lufthansy już od początku xx wieku. zaprojektował go w 1918 roku architekt i grafik otto firle, który jednocześnie zaproponował, by kolory ciemnoniebieski i pomarańczowożółty były barwami firmowymi, czytamy. w późniejszych latach wdrażano niewielkie zmiany do polityki wizualnej lufthansy, podaje portal. największa jej modyfikacja nastąpiła w latach 70. za sprawą wprowadzenia do floty boeinga 747, czytamy. jak informuje businessinsider.com.pl, ostatnia zmiana wyglądu samolotów lufthansy miała miejsce w 1989 roku, kiedy to projektanci ze szwajcarskiej pracowni zintzmeyer & lux, odpowiedzialni za modyfikację wzornictwa niemieckiego przewoźnika, zaproponowali, by dominującym kolorem stał się żółty, a barwami dodatkowymi szary i srebrny. ta polityka wizualna obowiązywała od 1989 do początku 2018 roku. (jg). zdjęcie główne: lufthansagroup.com.
Jak czytamy w portalu businessinsider.com.pl, 7 lutego 2018 roku, Lufthansa oficjalnie zaprezentowała nowy wygląd swoich samolotów. Zamiast granatowego żurawia na żółtym tle ogony samolotów niemieckiego przewoźnika będzie zdobić biały żuraw umieszczony na kolorze granatowym.
[[{„fid”:”36620″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Lufthansa twitter screen „,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Lufthansa twitter screen „},”type”:”media”,”attributes”:{„alt”:”Lufthansa twitter screen „,”title”:”Lufthansa twitter screen „,”class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło zdjęcia: twitter.com/lufthansa
Jak podaje źródło, symbol żurawia funkcjonuje jako logo Lufthansy już od początku XX wieku. Zaprojektował go w 1918 roku architekt i grafik Otto Firle, który jednocześnie zaproponował, by kolory ciemnoniebieski i pomarańczowożółty były barwami firmowymi, czytamy.
W późniejszych latach wdrażano niewielkie zmiany do polityki wizualnej Lufthansy, podaje portal. Największa jej modyfikacja nastąpiła w latach 70. za sprawą wprowadzenia do floty Boeinga 747, czytamy.
Jak informuje businessinsider.com.pl, ostatnia zmiana wyglądu samolotów Lufthansy miała miejsce w 1989 roku, kiedy to projektanci ze szwajcarskiej pracowni Zintzmeyer & Lux, odpowiedzialni za modyfikację wzornictwa niemieckiego przewoźnika, zaproponowali, by dominującym kolorem stał się żółty, a barwami dodatkowymi szary i srebrny. Ta polityka wizualna obowiązywała od 1989 do początku 2018 roku. (jg)
Zdjęcie główne: lufthansagroup.com