niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościO alternatywie dla marketingu

O alternatywie dla marketingu

11 maja nakładem wydawnictwa Złote Myśli ukaże się nowa książka Jakuba Wichera „Marketing Alternatywny”. Publikacja porusza kwestie związane z alternatywnymi rodzajami marketingu, do których autor zalicza m.in. public relations, marketing szeptany, kreatywną i niekonwencjonalną promocję oraz samodzielne badania rynku.
„Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego” – podkreśla Wicher i dodaje „Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm.”
Fragmenty publikacji można bezpłatnie ściągnąć ze strony wydawnictwa. Wortal PRoto objął książkę patronatem medialnym.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł