11 maja nakładem wydawnictwa Złote Myśli ukaże się nowa książka Jakuba Wichera „Marketing Alternatywny”. Publikacja porusza kwestie związane z alternatywnymi rodzajami marketingu, do których autor zalicza m.in. public relations, marketing szeptany, kreatywną i niekonwencjonalną promocję oraz samodzielne badania rynku.
„Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego” – podkreśla Wicher i dodaje „Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm.”
Fragmenty publikacji można bezpłatnie ściągnąć ze strony wydawnictwa. Wortal PRoto objął książkę patronatem medialnym.


