O public relations wśród prawników

dodano: 
27.06.2008
komentarzy: 
0

Wizerunek kancelarii prawnych wynika z etosu zawodu prawnika, z wartości, jakie za tym zawodem stoją, pisze na łamach dodatku Gazety Prawnej Krzysztof Wierzbowski, partner zarządzający kancelarią Wierzbowski Eversheds. Jego zdaniem na obraz kancelarii składa się także to, w jaki sposób pracujący tam prawnicy prowadzą dialog z klientami.

Zdaniem Wierzbowskiego podstawowymi wartościami każdego prawnika, składającymi się na etos tego zawodu, a jednocześnie przekładającymi się na wizerunek firmy są: rzetelność wobec klienta, poszanowanie tajemnicy zawodowej i niezależności. Kancelaria zawsze powinna pamiętać o tych wartościach, zwłaszcza podczas podejmowania decyzji o wyborze odpowiednich narzędzi marketingowych i PR-owskich do obsługi klienta.

Ważne jest również to, aby prowadzić działalność promocyjną usług prawnych, jednocześnie nie szkodząc godności zawodu ani interesom klientów, pisze specjalista. (ał)

Źródło:

Gazeta Prawna Dodatek, Ważne są kwalifikacje i kompetencje, Krzysztof Wierzbowski, 27.06.08, s.7
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin