O trendach i narzędziach

dodano: 
29.10.2004
komentarzy: 
0

28 października odbyła się konferencja "Trendy i narzędzia media relations", organizowana przez PAP, a skierowana do firm PR. Zostały na niej przedstawione światowe trendy i zjawiska w zakresie rozpowszechniania informacji prasowych, w szczególności za pośrednictwem masowych kanałów informacji. W spotkaniu udział wzięli m.in. prezes agencji First Public Relations Piotr Czarnowski, rzecznik Telekomunikacji Polskiej S.A. Barbara Górska, Remigiusz Zarzycki z Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, dziennikarz motoryzacyjny Piotr Frankowski, wiceprezes Związku Firm Public Relations Mariusz Pleban. Uczestnicy spotkania wspólnie zastanawiali się, czy informacje z firm to informacje czy reklama, gdzie przebiega granica pomiędzy informacją dziennikarską, informacją „pr-owską" a przekazem reklamowym, czy agencja informacyjna może, czy powinna być pośrednikiem pomiędzy PR-em a dziennikarzami.

Źródło:

Wirtualne Media
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin