Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Odcienie Zdrowia. Teva z kampanią promującą platformę wsparcia dla pacjentów. w październiku 2024 roku teva pharmaceuticals wystartowała z nową kampanią, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważne i potrzebne jest wsparcie dla osób zmagających się z chorobami przewlekłymi. akcja ma być okazją do promocji platformy odcienie zdrowia, na której pacjenci mogą uzyskać wsparcie w mierzeniu się z codziennymi trudnościami wynikającymi z choroby. na stworzonej przez firmę teva platformie odnaleźć można historie realnych pacjentów i ich opiekunów. dzięki doświadczeniu osób, które same na co dzień mierzą się z chorobami, udostępniane w serwisie porady oraz udzielane tam wsparcie mają jak najlepiej odpowiadać rzeczywistym potrzebom pacjentów – podkreśla teva. platforma dostępna jest pod adresem teva.pl/odcienie-zdrowia. w serii czterech spotów, które stanowią oś kampanii, firma stara się ukazać prawdziwe historie i realia życia chorych. dostępne polskie wersje materiałów stanowią adaptacje spotów globalnych. można je oglądać na kanałach tevy w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej firmy. materiały pojawiały się będą również w innych miejscach w sieci w ramach działań promocyjnych i edukacyjnych. jak przekazują twórcy programu, trzy spośród dostępnych spotów skupiają się na konkretnych chorobach przewlekłych, w tym migrenie, astmie oraz zaburzeniach psychicznych. czwarty spot „wsparcie od ludzi, którzy to przeżyli i rozumieją” ma natomiast wyjaśnić, czym jest serwis odcienie zdrowia i jakiego typu wsparcie można tam uzyskać. „nowa kampania odcieni zdrowia przedstawia ludzkie historie, przemawiające do pacjentów na poziomie osobistym i jednocześnie wyjaśnia, jak działa nasz serwis. filmy opowiadają historie, z którymi można się utożsamiać, w wrażliwy i lekki sposób doradzając, jak można przeżywać codzienność z przewlekłą chorobą w sposób mniej dotkliwy” – przekazała patrycja brandt, koordynatorka projektu odcienie zdrowia w teva. w ramach inicjatywy powstał też specjalny profil odcienie zdrowia na facebooku, który ma łączyć społeczność osób na co dzień mierzących się z różnego typu chorobami. kampania powstała przy współpracy z agencją vccp health. spoty wyreżyserowała lauren midwinter, a za ich produkcję odpowiada girl&bear. (kn).
W październiku 2024 roku Teva Pharmaceuticals wystartowała z nową kampanią, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważne i potrzebne jest wsparcie dla osób zmagających się z chorobami przewlekłymi. Akcja ma być okazją do promocji platformy Odcienie Zdrowia, na której pacjenci mogą uzyskać wsparcie w mierzeniu się z codziennymi trudnościami wynikającymi z choroby.
Na stworzonej przez firmę Teva platformie odnaleźć można historie realnych pacjentów i ich opiekunów. Dzięki doświadczeniu osób, które same na co dzień mierzą się z chorobami, udostępniane w serwisie porady oraz udzielane tam wsparcie mają jak najlepiej odpowiadać rzeczywistym potrzebom pacjentów – podkreśla Teva. Platforma dostępna jest pod adresem teva.pl/odcienie-zdrowia.
W serii czterech spotów, które stanowią oś kampanii, firma stara się ukazać prawdziwe historie i realia życia chorych. Dostępne polskie wersje materiałów stanowią adaptacje spotów globalnych. Można je oglądać na kanałach Tevy w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej firmy. Materiały pojawiały się będą również w innych miejscach w sieci w ramach działań promocyjnych i edukacyjnych.
Jak przekazują twórcy programu, trzy spośród dostępnych spotów skupiają się na konkretnych chorobach przewlekłych, w tym migrenie, astmie oraz zaburzeniach psychicznych. Czwarty spot „Wsparcie od ludzi, którzy to przeżyli i rozumieją” ma natomiast wyjaśnić, czym jest serwis Odcienie Zdrowia i jakiego typu wsparcie można tam uzyskać.
„Nowa kampania Odcieni Zdrowia przedstawia ludzkie historie, przemawiające do pacjentów na poziomie osobistym i jednocześnie wyjaśnia, jak działa nasz serwis. Filmy opowiadają historie, z którymi można się utożsamiać, w wrażliwy i lekki sposób doradzając, jak można przeżywać codzienność z przewlekłą chorobą w sposób mniej dotkliwy” – przekazała Patrycja Brandt, koordynatorka projektu Odcienie Zdrowia w Teva.
W ramach inicjatywy powstał też specjalny profil Odcienie Zdrowia na Facebooku, który ma łączyć społeczność osób na co dzień mierzących się z różnego typu chorobami.
Kampania powstała przy współpracy z agencją VCCP Health. Spoty wyreżyserowała Lauren Midwinter, a za ich produkcję odpowiada Girl&Bear. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Odcienie Zdrowia. Teva z kampanią promującą platformę wsparcia dla pacjentów. w październiku 2024 roku teva pharmaceuticals wystartowała z nową kampanią, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważne i potrzebne jest wsparcie dla osób zmagających się z chorobami przewlekłymi. akcja ma być okazją do promocji platformy odcienie zdrowia, na której pacjenci mogą uzyskać wsparcie w mierzeniu się z codziennymi trudnościami wynikającymi z choroby. na stworzonej przez firmę teva platformie odnaleźć można historie realnych pacjentów i ich opiekunów. dzięki doświadczeniu osób, które same na co dzień mierzą się z chorobami, udostępniane w serwisie porady oraz udzielane tam wsparcie mają jak najlepiej odpowiadać rzeczywistym potrzebom pacjentów – podkreśla teva. platforma dostępna jest pod adresem teva.pl/odcienie-zdrowia. w serii czterech spotów, które stanowią oś kampanii, firma stara się ukazać prawdziwe historie i realia życia chorych. dostępne polskie wersje materiałów stanowią adaptacje spotów globalnych. można je oglądać na kanałach tevy w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej firmy. materiały pojawiały się będą również w innych miejscach w sieci w ramach działań promocyjnych i edukacyjnych. jak przekazują twórcy programu, trzy spośród dostępnych spotów skupiają się na konkretnych chorobach przewlekłych, w tym migrenie, astmie oraz zaburzeniach psychicznych. czwarty spot „wsparcie od ludzi, którzy to przeżyli i rozumieją” ma natomiast wyjaśnić, czym jest serwis odcienie zdrowia i jakiego typu wsparcie można tam uzyskać. „nowa kampania odcieni zdrowia przedstawia ludzkie historie, przemawiające do pacjentów na poziomie osobistym i jednocześnie wyjaśnia, jak działa nasz serwis. filmy opowiadają historie, z którymi można się utożsamiać, w wrażliwy i lekki sposób doradzając, jak można przeżywać codzienność z przewlekłą chorobą w sposób mniej dotkliwy” – przekazała patrycja brandt, koordynatorka projektu odcienie zdrowia w teva. w ramach inicjatywy powstał też specjalny profil odcienie zdrowia na facebooku, który ma łączyć społeczność osób na co dzień mierzących się z różnego typu chorobami. kampania powstała przy współpracy z agencją vccp health. spoty wyreżyserowała lauren midwinter, a za ich produkcję odpowiada girl&bear. (kn).