Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ancymony z niecodzienną kampanią. O codziennych problemach branży reklamowo-marketingowej. w listopadzie 2024 roku agencja ancymony wystartowała z kampanią promowaną hasłem „brief, please!”. porusza ona temat typowych problemów i wyzwań, z którymi mierzy się branża reklamowo-marketingowa podczas tworzenia strategii komunikacyjnych. podobne działania podjął związek firm public relations, który w czerwcu 2024 roku wraz z publikacją raportu „partnerski przetarg” ruszył ze specjalną kampanią. czytaj więcej: czym charakteryzuje się dobry przetarg? zfpr publikuje raport i zapowiada kampanię. w 2023 roku kampanię na temat uczciwych praktyk w przetargach i opracowywania jak najlepszych standardów współpracy kliencko-agencyjnej przeprowadziło też stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar. celem akcji promowanej hasłem „przetargowe bingo” było rozpowszechnianie dobrych praktyk przetargowych. czytaj więcej: branża marketingowa chce skończyć z „przetargowym bingo”. rusza kampania promująca dobre praktyki. ancymony podkreślają, że główną osią kampanii jest seria spotów, w których bohaterami są klient i kreatywny. dyskutują oni o typowych trudnościach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża, tworząc strategie komunikacyjne. agencja postawiła na przerysowaną grę aktorską, sarkazm, łamanie „czwartej ściany” i zabawę kiczem, co miało doprowadzić do obdarcia przez „antybohaterów” środowiska reklamowo-marketingowego z niepotrzebnego patosu. jak wspominają ancymony, celem tej koncepcji było dotarcie do tego, co najważniejsze, czyli efektywności sprzedażowej. główne role w spotach odegrali managerowie z agencji, w tym wojciech papuziński, associate creatvie director & business unit manager, i bartosz broda, business unit manager. źródło: youtube.com/ancymonyancy. agencja ze swoim przekazem chce trafić do odważnych marketerów, którzy oczekują partnerskiej współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami. stella gonet, creative & strategy executive director w ancymonach, zaznacza, że „walcząc o serca i portfele współczesnych klientów, nie warto prowadzić równolegle wojenek domowych: z innymi agencjami, czy jeszcze gorzej: z własnym klientem”. jak przekazuje gonet, agencja postanowiła odpowiedzieć na pytanie: jaki jest wspólny wróg klienta i agencji. „to pozwoliło na stworzenie listy wyzwań rynkowych i minispotów na ich temat: coraz bardziej wymagający klienci, rosnące koszty mediów, paradoks wyboru, szum informacyjny, ślepota banerowa i wiele innych. najpierw rozprawimy się z lukrowaniem briefów, a potem pokażemy, jak zwyciężać na rynku ramię w ramię z nami. efektownie, ale przede wszystkim efektywnie” – tłumaczy. kampania jest w całości realizowana przez ancymony. akcja będzie promowana w kanałach digitalowych, w tym na youtubie, w serwisach należących do mety oraz na linkedinie. kampania potrwa dwa miesiące. za ideę kreatywną akcji odpowiada stella gonet. scenariusz został stworzony przez macieja bojdę, katarzynę katner, sylwię kaczorowską i julitę semrau. reżyserem był maciej urbanek, a operatorem jakub kiełtucki. za produkcję odpowiadały joanna jastrzębska i anna siwek. do kreacji i produkcji spotów i materiałów promocyjnych zaangażowano wszystkie business unity ancymonów. (ao).
W listopadzie 2024 roku agencja Ancymony wystartowała z kampanią promowaną hasłem „Brief, please!”. Porusza ona temat typowych problemów i wyzwań, z którymi mierzy się branża reklamowo-marketingowa podczas tworzenia strategii komunikacyjnych.
Podobne działania podjął Związek Firm Public Relations, który w czerwcu 2024 roku wraz z publikacją raportu „Partnerski PRzetarg” ruszył ze specjalną kampanią.
W 2023 roku kampanię na temat uczciwych praktyk w przetargach i opracowywania jak najlepszych standardów współpracy kliencko-agencyjnej przeprowadziło też Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Celem akcji promowanej hasłem „Przetargowe Bingo” było rozpowszechnianie dobrych praktyk przetargowych.
Ancymony podkreślają, że główną osią kampanii jest seria spotów, w których bohaterami są klient i kreatywny. Dyskutują oni o typowych trudnościach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża, tworząc strategie komunikacyjne. Agencja postawiła na przerysowaną grę aktorską, sarkazm, łamanie „czwartej ściany” i zabawę kiczem, co miało doprowadzić do obdarcia przez „antybohaterów” środowiska reklamowo-marketingowego z niepotrzebnego patosu. Jak wspominają Ancymony, celem tej koncepcji było dotarcie do tego, co najważniejsze, czyli efektywności sprzedażowej. Główne role w spotach odegrali managerowie z agencji, w tym Wojciech Papuziński, Associate Creatvie Director & Business Unit Manager, i Bartosz Broda, Business Unit Manager.
Źródło: youtube.com/Ancymonyancy
Agencja ze swoim przekazem chce trafić do odważnych marketerów, którzy oczekują partnerskiej współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami.
Stella Gonet, Creative & Strategy Executive Director w Ancymonach, zaznacza, że „walcząc o serca i portfele współczesnych klientów, nie warto prowadzić równolegle wojenek domowych: z innymi agencjami, czy jeszcze gorzej: z własnym klientem”. Jak przekazuje Gonet, agencja postanowiła odpowiedzieć na pytanie: jaki jest wspólny wróg klienta i agencji. „To pozwoliło na stworzenie listy wyzwań rynkowych i minispotów na ich temat: coraz bardziej wymagający klienci, rosnące koszty mediów, paradoks wyboru, szum informacyjny, ślepota banerowa i wiele innych. Najpierw rozprawimy się z lukrowaniem briefów, a potem pokażemy, jak zwyciężać na rynku ramię w ramię z nami. Efektownie, ale przede wszystkim efektywnie” – tłumaczy.
Kampania jest w całości realizowana przez Ancymony. Akcja będzie promowana w kanałach digitalowych, w tym na YouTubie, w serwisach należących do Mety oraz na LinkedInie. Kampania potrwa dwa miesiące.
Za ideę kreatywną akcji odpowiada Stella Gonet. Scenariusz został stworzony przez Macieja Bojdę, Katarzynę Katner, Sylwię Kaczorowską i Julitę Semrau. Reżyserem był Maciej Urbanek, a operatorem Jakub Kiełtucki. Za produkcję odpowiadały Joanna Jastrzębska i Anna Siwek. Do kreacji i produkcji spotów i materiałów promocyjnych zaangażowano wszystkie business unity Ancymonów. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ancymony z niecodzienną kampanią. O codziennych problemach branży reklamowo-marketingowej. w listopadzie 2024 roku agencja ancymony wystartowała z kampanią promowaną hasłem „brief, please!”. porusza ona temat typowych problemów i wyzwań, z którymi mierzy się branża reklamowo-marketingowa podczas tworzenia strategii komunikacyjnych. podobne działania podjął związek firm public relations, który w czerwcu 2024 roku wraz z publikacją raportu „partnerski przetarg” ruszył ze specjalną kampanią. czytaj więcej: czym charakteryzuje się dobry przetarg? zfpr publikuje raport i zapowiada kampanię. w 2023 roku kampanię na temat uczciwych praktyk w przetargach i opracowywania jak najlepszych standardów współpracy kliencko-agencyjnej przeprowadziło też stowarzyszenie komunikacji marketingowej sar. celem akcji promowanej hasłem „przetargowe bingo” było rozpowszechnianie dobrych praktyk przetargowych. czytaj więcej: branża marketingowa chce skończyć z „przetargowym bingo”. rusza kampania promująca dobre praktyki. ancymony podkreślają, że główną osią kampanii jest seria spotów, w których bohaterami są klient i kreatywny. dyskutują oni o typowych trudnościach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się branża, tworząc strategie komunikacyjne. agencja postawiła na przerysowaną grę aktorską, sarkazm, łamanie „czwartej ściany” i zabawę kiczem, co miało doprowadzić do obdarcia przez „antybohaterów” środowiska reklamowo-marketingowego z niepotrzebnego patosu. jak wspominają ancymony, celem tej koncepcji było dotarcie do tego, co najważniejsze, czyli efektywności sprzedażowej. główne role w spotach odegrali managerowie z agencji, w tym wojciech papuziński, associate creatvie director & business unit manager, i bartosz broda, business unit manager. źródło: youtube.com/ancymonyancy. agencja ze swoim przekazem chce trafić do odważnych marketerów, którzy oczekują partnerskiej współpracy z wyspecjalizowanymi zespołami. stella gonet, creative & strategy executive director w ancymonach, zaznacza, że „walcząc o serca i portfele współczesnych klientów, nie warto prowadzić równolegle wojenek domowych: z innymi agencjami, czy jeszcze gorzej: z własnym klientem”. jak przekazuje gonet, agencja postanowiła odpowiedzieć na pytanie: jaki jest wspólny wróg klienta i agencji. „to pozwoliło na stworzenie listy wyzwań rynkowych i minispotów na ich temat: coraz bardziej wymagający klienci, rosnące koszty mediów, paradoks wyboru, szum informacyjny, ślepota banerowa i wiele innych. najpierw rozprawimy się z lukrowaniem briefów, a potem pokażemy, jak zwyciężać na rynku ramię w ramię z nami. efektownie, ale przede wszystkim efektywnie” – tłumaczy. kampania jest w całości realizowana przez ancymony. akcja będzie promowana w kanałach digitalowych, w tym na youtubie, w serwisach należących do mety oraz na linkedinie. kampania potrwa dwa miesiące. za ideę kreatywną akcji odpowiada stella gonet. scenariusz został stworzony przez macieja bojdę, katarzynę katner, sylwię kaczorowską i julitę semrau. reżyserem był maciej urbanek, a operatorem jakub kiełtucki. za produkcję odpowiadały joanna jastrzębska i anna siwek. do kreacji i produkcji spotów i materiałów promocyjnych zaangażowano wszystkie business unity ancymonów. (ao).