piątek, 19 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościGrupa Streetcom zajmie się influencer marketingiem marki TIER

Grupa Streetcom zajmie się influencer marketingiem marki TIER

Do grona klientów agencji Grupy Streetcom dołączył operator hulajnóg elektrycznych TIER. Agencja odpowiada za realizację działań z zakresu influencer marketingu.

Głównym celem pierwszego projektu jest zbudowanie świadomości marki TIER wśród klientów. Po stronie zespołu agencji HASH.FM, działającej w strukturach Grupy Streetcom, leży rekrutacja i rekomendacja działań z mikroinfluencerami z Fameshopu. Projekt jest realizowany na terenie Warszawy, Trójmiasta, Krakowa i potrwa do końca 2021 roku.

Ze strony agencji za koordynację prac odpowiada Anna Wolańska-Moniuszko, Senior Account Manager, wraz z utworzonym do tego zadania zespołem.

W październiku 2021 roku Grupa Streetcom wygrała przetarg na obsługę tego klienta. Współpraca ma charakter projektowy. Na 2022 rok zaplanowano kolejne działania. (as)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj