niedziela, 7 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościOrkiestra do wizerunkowej poprawy

Orkiestra do wizerunkowej poprawy

Portal rp.pl opublikował artykuł Mariusza Gossa i Łukasza Zalesińskiego na temat potrzeby wizerunkowych zmian w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Jak czytamy w artykule, specjaliści uważają, że obecnie Orkiestra jest świetnie działającą „firmą”, zbierającą pieniądze na szczytny cel. Dodają jednak, że powinna ona zmienić formułę i wizerunek, ponieważ obecny zaczyna się ludziom nudzić.

Norbert Maliszewski, socjolog UW zauważa, że Jerzy Owsiak nie jest już tak ważną postacią jak kiedyś, a mobilizacja i zaangażowanie Polaków w zbiórkę wynika ze zmian społecznych. Joanna Gepfert, specjalista ds. wizerunku uważa, że powtarzalność imprezy, może budzić zaufanie, ale jednocześnie powoduje znużenie i brak spontaniczności, który cechował pierwsze finały Orkiestry. Dodaje także, że organizatorzy powinni zadbać o uatrakcyjnienie kolejnych imprez. Robert Kozielski z Uniwersytetu Łódzkiego stwierdza, że jeśli organizatorom nie uda się zmienić wizerunku przedsięwzięcia, impreza może zacząć się kurczyć. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj