Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Osoby niepełnosprawne: nie chcemy być strażakami. 9 marca b.r. rozpoczęła się kampania stowarzyszenia przyjaciół integracja, promująca zatrudnianie osób z niepełnosprawnością. akcja ma je zachęcać do aktywności zawodowej, skierowana jest również do pracodawców, by zmienić ich nastawienie. co więcej, kampania powstała również na rzecz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. „nie chcę być strażakiem” – tak brzmi hasło najnowszej kampanii. głównymi jej bohaterami są osoby z niepełnosprawnością, które występują w roli strażaków. jest to niecodzienny widok. w ten sposób fundacja integracja chce zwrócić uwagę, że osoby z niepełnosprawnością są zdolne do pracy i chcą ją wykonywać zgodnie ze swoim wykształceniem oraz kompetencjami. [[{„fid”:”17093″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]. „nadopiekuńczość, litość czy zakłopotanie to częste postawy wobec osób niepełnosprawnych, prowadzące do powstawania niepotrzebnych barier. aby je przełamać postawiliśmy na przewrotną formę kampanii. autoironia jest w końcu najbardziej dojrzałą formą poczucia humoru. zależało nam na tym, by akcja była głosem osób z niepełnosprawnością oraz pokazała tę grupę jako aktywną, asertywną i posiadającą dystans do siebie. wierzymy, że jeśli coś ma się zmienić w sposobie pokazywania polaków z niepełnosprawnością w mediach, to ta zmiana musi zacząć się od twórców kampanii społecznych” – mówi alek frydrych, dyrektor kreatywny walk digital. ponadto, w ramach kampanii powstała elektroniczna petycja na recz zmiany nazewnictwa w polskim systemie orzekania o niepełnosprawności. petycja dostępna tutaj. za strategiczno-kreatywną koncepcję akcji odpowiada walk digital, zaś za działania pr, w tym media relations i infuencer relations – walk pr. film wyprodukował natomiast dom produkcyjny lucky luciano. wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro bono. kampania „nie chę być strażakiem” prowadzona jest na rzecz inicjatywy „sprawni w pracy”. serwis sprawniwpracy.pl to miejsce, gdzie osoby z niepełnosprawnością poszukują pracy i pracodawców. (ak).
9 marca b.r. rozpoczęła się kampania Stowarzyszenia Przyjaciół Integracja, promująca zatrudnianie osób z niepełnosprawnością. Akcja ma je zachęcać do aktywności zawodowej, skierowana jest również do pracodawców, by zmienić ich nastawienie. Co więcej, kampania powstała również na rzecz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy.
„Nie chcę być strażakiem” – tak brzmi hasło najnowszej kampanii. Głównymi jej bohaterami są osoby z niepełnosprawnością, które występują w roli strażaków. Jest to niecodzienny widok. W ten sposób Fundacja Integracja chce zwrócić uwagę, że osoby z niepełnosprawnością są zdolne do pracy i chcą ją wykonywać zgodnie ze swoim wykształceniem oraz kompetencjami.
[[{„fid”:”17093″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]
„Nadopiekuńczość, litość czy zakłopotanie to częste postawy wobec osób niepełnosprawnych, prowadzące do powstawania niepotrzebnych barier. Aby je przełamać postawiliśmy na przewrotną formę kampanii. Autoironia jest w końcu najbardziej dojrzałą formą poczucia humoru. Zależało nam na tym, by akcja była głosem osób z niepełnosprawnością oraz pokazała tę grupę jako aktywną, asertywną i posiadającą dystans do siebie. Wierzymy, że jeśli coś ma się zmienić w sposobie pokazywania Polaków z niepełnosprawnością w mediach, to ta zmiana musi zacząć się od twórców kampanii społecznych” – mówi Alek Frydrych, dyrektor kreatywny Walk Digital.
Ponadto, w ramach kampanii powstała elektroniczna petycja na recz zmiany nazewnictwa w polskim systemie orzekania o niepełnosprawności.
Petycja dostępna tutaj.
Za strategiczno-kreatywną koncepcję akcji odpowiada WALK Digital, zaś za działania PR, w tym media relations i infuencer relations – WALK PR. Film wyprodukował natomiast dom produkcyjny Lucky Luciano. Wszystkie podmioty zaangażowały się w kampanię pro bono.
Kampania „Nie chę być strażakiem” prowadzona jest na rzecz inicjatywy „Sprawni w pracy”. Serwis sprawniwpracy.pl to miejsce, gdzie osoby z niepełnosprawnością poszukują pracy i pracodawców.
(ak)