.

 

Partner of Promotion dla Ambasady Izraela w Polsce

dodano: 
03.03.2016
komentarzy: 
0

Agencja Partner of Promotion będzie współpracować z Ambasadą Izraela w Polsce przy okazji promocji multimedialnej instalacji „Open a door to Israel”. W ramach europejskiego tournée ekspozycja odwiedzi cztery europejskie stolice: Rzym, Warszawę, Paryż oraz Moskwę.

Partner of Promotion zajmie się pełną obsługą informacyjną wydarzenia. W ramach współpracy będzie odpowiadać m.in. za prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych oraz działania w mediach społecznościowych. Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół pod nadzorem Pawła Czermaka, Account Director. Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert.

Wydarzenie „Open a door to Israel” składa się z dwóch części: interaktywnych drzwi oraz multimedialnego show. Pierwsza część ekspozycji to 9 par drzwi, z których każde przedstawiają inną część codziennego życia w Izraelu. Multimedialne show to natomiast trwające 9 minut widowisko, które prezentuje Izrael. Po zakończeniu europejskiej trasy „Open a door to Israel” zostanie zaprezentowana podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro, następnie w São Paulo, Szanghaju i Pekinie. W 2017 roku instalację będzie można natomiast obejrzeć w USA. W komunikację wydarzenia zaangażowana się Anna Azari, Ambasador Izraela w Polsce. Ekspozycja będzie dostępna dla zwiedzających w Soho Factory w Warszawie w dniach 12-20 marca 2016 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin