Partner of Promotion wygrało przetarg na obsługę projektu Krajowej Rady Drobiarstwa

dodano: 
14.05.2020
komentarzy: 
0

Krajowa Rada Drobiarstwa rozstrzygnęła przetarg na obsługę projektu „Ochrona wizerunku polskiego sektora drobiarskiego na rynku krajowym”. Zwycięską agencją zostało Partner of Promotion.

Celem tego projektu jest „edukacja liderów opinii oraz decydentów i zabezpieczenie branży przed kryzysami, mogącymi wpłynąć na poziom zaufania do mięsa drobiowego”. Podjęte działania mają informować o jakości polskiego mięsa oraz o aktualnej sytuacji na rynku. Organizatorzy kampanii chcą dotrzeć do grup docelowych za pośrednictwem m.in. Twittera. Istotne będzie również wsparcie kancelarii adwokackiej w postępowaniach prowadzonych przeciwko podmiotom naruszającym dobre imię sektora.

Według ogłoszenia o postępowaniu Partner of Promotion będzie prowadzić biuro prasowe – m.in. dystrybuować informacje prasowe, odpowiadać na pytania dziennikarzy i liderów opinii oraz identyfikować i reagować na kryzysy w mediach w trybie całodobowym. Działania dotyczyć będą także organizacji spotkań lub konferencji z grupami docelowymi kampanii, aktualizacji, rozwoju i promocji serwisu internetowego akcji, przygotowania i produkcji materiałów informacyjnych, opracowania opinii ekspertów na temat bezpieczeństwa mięsa drobiowego oraz przeprowadzenia badania efektywności przez niezależny podmiot badawczy.

Projekt ma być prowadzony do 30 kwietnia 2021 roku. Maksymalny budżet (wraz z uwzględnieniem wynagrodzenia agencji) wynosi ponad 571 tys. zł brutto.

Ze strony Partner of Promotion za działania na rzecz klienta odpowiada wiceprezes Anna Hahn-Leśniewska. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin