.

 

Paweł Grabowski po 15 latach odchodzi z ComPressu

dodano: 
06.06.2013
komentarzy: 
2

Z końcem maja, po prawie 15 latach, Paweł Grabowski – dotychczasowy executive director w agencji ComPress – rezygnuje z pracy. „Powodem rozstania jest rozbieżność co do strategii przyjętej przez zarząd firmy” – tłumaczy PRoto.pl.

Grabowski, który na razie nie chce zdradzać swoich najbliższych planów zawodowych, tłumacząc, że po 15 latach „chce odsapnąć”, z public relations związany jest od 1998 roku. W agencji ComPress pracował od 1999 roku. Tworzył dział healthcare zajmujący się obsługą klientów z branży farmaceutycznej, którego został dyrektorem. Koordynował akcje edukacyjne, zmieniające postawy społeczne. Organizował m.in. akcję uświadamiającą skutki palenia tytoniu „Zawsze Bez Nikotyny”, kampanię „Zaszczep Zdrowie” czy kampanie „STOP rakowi szyjki macicy”i „Żółty Tydzień”.

Zajmował się także PR-em produktowym i relacjami z mediami, organizacją konferencji, zjazdów, szkoleń, przygotowywaniem strategii działań oraz doradztwem w sytuacjach kryzysowych. Współpracował m.in. z Telekomunikacją Polską, Renault Polska, RWE, GlaxoSmithKline, Bristol-Myers Squibb, Merck, Roche, Astra Zeneca. Od 2011 roku jako executive director wspierał zarząd w projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu planów strategicznych w firmie oraz obsługę klientów i rozwijanie nowych obszarów działań. Od 2001 roku czynnie zaangażowany w działalność Związku Firm Public Relations. Dwukrotnie zasiadał w Radzie Związku. Od 2012 roku członek Rady Etyki Public Relations.

Stanowisko executive directora w agencji ComPress nie zostało jak dotąd obsadzone. (es)

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
06.06.2013
23:59:58
deg
(06.06.2013 23:59:58)
Brawo Bogdan. Kiedyś trzeba było zrobić porządek z tymi świętymi krowami. "Rozbieżność co do strategii" - chłopie nie ośmieszaj się. Ciesz się,że cię tyle trzymali. Prezesie prosimy o więcej.
06.06.2013
13:45:57
m.
(06.06.2013 13:45:57)
Akurat odejście tej osoby nie jest wielką tragedią. Ale rzeczywiście coś słabo tam się dzieje.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin