.

 

PKW nadal bez strategii komunikacji na czas wyborów. Tym razem unieważnia ocenę ofert

dodano: 
10.03.2015
komentarzy: 
0

Państwowa Komisja Wyborcza unieważniła ocenę ofert, dokonaną w ramach powtórzonego przetargu na działania komunikacyjne towarzyszące wyborom prezydenckim i parlamentarnym.

Pierwszy przetarg rozpisano w połowie stycznia. Dwie agencje uczestniczące w tamtym postępowaniu zarzuciły Komisji, że nieprawidłowo wyliczyła wartości poszczególnych kryteriów, stosowanych do oceny ofert. PKW, uznając te zarzuty za zasadne, unieważnił przetarg. Obecny przetarg został ogłoszony 17 lutego. Uczestniczą w nim te same agencje, które złożyły oferty za pierwszym razem: Profile, Golden Frame i Marketing & Communications Consultants (MCC). Agencje otrzymywały punkty za cenę (30 proc. pkt), koncepcję kampanii informacyjnej (też 30 proc.), koncepcję scenografii oraz infografiki (po 15 proc.) i koncepcję kompleksowej obsługi dziennikarzy (10 proc.).

Tym razem uwagi do przebiegu postępowania miała agencja Golden Frame. Jej zdaniem niezależny ekspert, oceniając dla komisji przetargowej ofertę Golden Frame, wydał nieścisłą opinię, co miało wpływ na przyznane punkty. Ponadto komisja, oceniając koncepcję kampanii informacyjnej, przyznała tej ofercie najmniej punktów. Ekspert natomiast w tym zakresie przyznał jej więcej punktów, niż konkurencji.

PKW uwzględniała te uwagi i poinformowała o unieważnieniu czynności oceny przesłanych ofert. Jak dowiedziało się PRoto.pl, niedługo ma zapaść decyzja dotycząca ponownej oceny ofert lub unieważnienia przetargu. (ks)

Czytaj też:

PKW powtórzyła przetarg na działania komunikacyjne, bo źle wyliczyła wartość kryteriów

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin