Urszula Światłowska rozmawia na łamach Pulsu Biznesu z Andrzejem Zdebskim, prezesem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ), o niedawno zakończonej kampanii promującej Polskę. Kampania PAIiIZ „Poland – heart of Europe” rozpoczęła się 3 października i trwała 6 tygodni. Jej celem było pokazanie widzom CNN i BBC Polski jako nowoczesnego kraju, w którym warto inwestować. Oprócz spotów telewizyjnych zamieszczono też 10 edycji reklam w Financial Times, Time Magazine i Wall Street Journal.
PAIiIZ dotarła do 38 mln menedżerów w Europie i Azji. Według badań BBC rozpoznawalność Agencji wśród grupy docelowej wzrosła o 34 proc. po zakończeniu akcji. Andrzej Zdebski mówi o planach na przyszły rok. Uważa, że Polsce potrzebna jest wspólna akcja promocyjna, w którą zaangażowani będą zarówno przedsiębiorcy, jak i organizacje i samorządy. Zaznacza, że najpierw powinno się promować gospodarkę, nowoczesność i rozwój, a potem kulturę i naukę. Podkreśla też wagę budowania wizerunku kraju poprzez sport.