czwartek, 11 grudnia, 2025

Polska marka

W dodatku do Briefu możemy przeczytać wywiad z Andrzejem Halickim, na temat marki „Polski”. Jego zdaniem to sami Polacy są najlepszymi ambasadorami swojego kraju, szczególnie istotne są wypowiedzi liderów opinii na forach międzynarodowych, ale nie znaczy to, że marka narodowa nie potrzebuje wsparcia. Jednym z takich działań jest zaangażowanie się polskich polityków w politykę zagraniczną i ich obecność – na zasadach partnerskich – w Europie.

Halicki wymienia instytucje, które mają zajmować się promocją Polski (wśród nich PAIiIZ i POT) ale zaznacza, że tego typu działania powinny być skoordynowane i nie mogą ograniczać się tylko do reklamy. Halicki uważa, że turystów do Polski na pewno przyciągnie EURO 2012, natomiast to od organizacji i strategicznych decyzji zależy to, czy turyści w Polsce zostaną, czy przyjadą tylko na mecze. Dodaje on także, że przy EURO 2012 istotną rolę mogą odegrać inwestycje dużych firm, które powinny widzieć także swj interes w promocji wizerunku naszego kraju. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł