Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polska Organizacja Reklamodawców ma nowe władze. Dariusz Maciołek prezesem. 6 czerwca 2025 roku wybrano nowe władze polskiej organizacji reklamodawców. prezesem branżowego związku, mającego integrować i reprezentować środowisko reklamodawców w polsce, został dariusz maciołek, cmo&cxo bnp paribas bank polska. podczas walnego zgromadzenia polskiej organizacji reklamodawców, które odbyło się 6 czerwca 2025 roku, podsumowano dotychczasową działalność por i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia. funkcję prezesa por objął dariusz maciołek, cmo&cxo bnp paribas bank polska. wiceprezeską organizacji została aleksandra gawlas, dyrektorka marketingu henkel. w zarządzie znaleźli się także barbara pijanowska-kuras, cmo credit agricole, agnieszka durst, dyrektorka departamentu zarządzania marką, komunikacji i zaangażowania społecznego w uniqa, katarzyna piwowarczyk, country marketing manager ikea, tomasz chmielewski, head of marketing bolton group, oraz donata wolińska, chief transformations & sustainability officer poland & baltic hub w l’oréal. „przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem por – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. por to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania” – zapowiada dariusz maciołek. co więcej, uzupełniająco do obecnej kadencji rady nadzorczej por dołączyły: anna dzierżędzka, cee connections planning and media director w pepsico, oraz ewa lampart, chief marketing and communications officer w lot polish airlines. kadencja zarządu por trwa dwa lata. polska organizacja reklamodawców powstała w 2023 roku. do tej pory prezeską była anna dzierzędzka z pepsico, a w zarządzie zasiadali aleksandra gawlas (henkel), barbara pijanowska (credit agricole), katarzyna skrzeczyńska (h&m) oraz dariusz maciołek (bnp paribas). (mb). zdjęcie główne – od lewej: donata wolińska, barbara pijanowska-kuras, dariusz maciołek, agnieszka durst, aleksandra gawlas, tomasz chmielewski.
6 czerwca 2025 roku wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Prezesem branżowego związku, mającego integrować i reprezentować środowisko reklamodawców w Polsce, został Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
Podczas walnego zgromadzenia Polskiej Organizacji Reklamodawców, które odbyło się 6 czerwca 2025 roku, podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.
Funkcję prezesa POR objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska. Wiceprezeską organizacji została Aleksandra Gawlas, dyrektorka marketingu Henkel.
W zarządzie znaleźli się także Barbara Pijanowska-Kuras, CMO Credit Agricole, Agnieszka Durst, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w UNIQA, Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager IKEA, Tomasz Chmielewski, Head of Marketing Bolton Group, oraz Donata Wolińska, Chief Transformations & Sustainability Officer Poland & Baltic HUB w L’Oréal.
„Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeśli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania” – zapowiada Dariusz Maciołek.
Co więcej, uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły: Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo, oraz Ewa Lampart, Chief Marketing and Communications Officer w LOT Polish Airlines.
Kadencja zarządu POR trwa dwa lata. Polska Organizacja Reklamodawców powstała w 2023 roku. Do tej pory prezeską była Anna Dzierzędzka z PepsiCo, a w zarządzie zasiadali Aleksandra Gawlas (Henkel), Barbara Pijanowska (Credit Agricole), Katarzyna Skrzeczyńska (H&M) oraz Dariusz Maciołek (BNP Paribas). (mb)
Zdjęcie główne – od lewej: Donata Wolińska, Barbara Pijanowska-Kuras, Dariusz Maciołek, Agnieszka Durst, Aleksandra Gawlas, Tomasz Chmielewski.